Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Te weinig om goed te kunnen oordelen, maar pakt me nog niet meteen.
Ik vind alles van Warface de laatste tijd vet en ben gewoon echt fan geworden van zijn stijltje, dus ik denk dat deze ook niet tegen gaat vallen voor mij 
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Uniek stijltje idd echt een goeie toevoeging aan de Raw-Scene. Maakt heerlijke muziek laatste tijd en probeert zich ook "gezond" te houden door nieuwe dingen uit te proberenwrote:Ik vind alles van Warface de laatste tijd vet en ben gewoon echt fan geworden van zijn stijltje, dus ik denk dat deze ook niet tegen gaat vallen voor mij
Ik weet dat hij samen met iemand anders produceert voor "warface" maar ze waren eerst toch met ze 3e?
Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.
Leuk dat ie nieuwe dingen uitprobeert inderdaad. Maar waarschijnlijk missen de kicks weer kracht, wachten op een HQ.
-
K
De 3e persoon was een MC geloof ikwrote:Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.
Jupwrote:De 3e persoon was een MC geloof ikwrote:Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Maar waarom wil je als Triax niet op t podium van Defqon,Decibel enz. staan?wrote:Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.