Deze is echt wel abnormaal vet zeg. Lijkt wel of de intro een schranz plaat is
. Wat erg vet is.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Yep, uit dit soundcloud stukje blijkt wel weer dat Warface gewoon fucking goede producties maakt 
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Vind de kicks maar leeg en wat dramatisch uitgemixt 
Dat valt nogal mee en heeft voor de rest ook niet echt iets met de track te maken, wel?wrote:en wat dramatisch uitgemixt
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit klinkt geweldig. Vooral het intro. Vocals ook vet.
Erg vet! Beetje jammer van dat stukje op 2:10, maar voor de rest vind ik t een vette plaat.
Dit, was echt niet nodig. Ik had het minder erg gevonden als de climax icm met die kicks wat langer had geduurd.wrote:Erg vet! Beetje jammer van dat stukje op 2:10, maar voor de rest vind ik t een vette plaat.
Die kicks hangen soms een beetje tussen hardstyle en de wat slappere crossbreed in heb ik het idee.
Het idee is goed en ook leuk uitgevoerd maar ben zelf niet helemaal overtuigd.
Het idee is goed en ook leuk uitgevoerd maar ben zelf niet helemaal overtuigd.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Track heet Catalyst, bron FB van Warface
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Dat wisten we nog niet. bedanktwrote:Track heet Catalyst, bron FB van Warface
Klinkt op dat filmpje van Warface echt ongelooflijk bruut.
Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen. 
Haha nee kut, can not be unheardwrote:Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen.
Ik heb nu hetzelfde probleemwrote:Haha nee kut, can not be unheardwrote:Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Aan die kicks mag imo nog wel wat gesleuteld worden, ook zijn de geluiden voor mij niet interessant genoeg
-
S
Gewoon minimaal geluiden, techno style.wrote:Aan die kicks mag imo nog wel wat gesleuteld worden, ook zijn de geluiden voor mij niet interessant genoeg
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit, verder zeker een vette track!wrote:die eerste kicks klinken meer als plopjes. Die erachter zijn al een heel stuk beter.
Ik vindt die opbouw echt gruwelijk!
zo vet die vocals en die geluidjes. echt heerlijk