Klinkt heel vet! Wat is Delete is goed bezig
Zou zo vet zijn als deze samen gereleased wordt met Dismissed en Level
Zou zo vet zijn als deze samen gereleased wordt met Dismissed en Level
Ik hoor al meer Delete kicks, +1! Benieuwd naar HQ!wrote:Meh, ik hoor hier eigenlijk alleen (nog) maar Warface sounds en kicks.. Hopelijk komt er meer Delete in voor.
haha wtf dat filmpje ook inderdaadwrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=673686529393064&set=vb.165007686927620&type=2&theater
klein stukje HQen dat filmpje erbij is gewoon grappig
Zo jammer dat we hiervan zo weinig van horen terwijl bijna zowat alle andere nieuwe platen van Warface al in een Decibel of andere liveset zitten en hij deze amper nog draait ofzowrote:Kickrolls/kickswitches/Warface screeches afgewisseld chaotische Delete geluidjes. Wat 'n dijk van een plaat in HQ!
Zal er mee bezig gaanwrote:Iemand die deze en Do or Die op soundcloud kan zetten?
wrote:Ik vind hem doodsaai
Met je eens wat betreft de kick. En die op 1:38 gaat ook nog.wrote:En wederom zit er maar een kick in de hele plaat die echt hard is en die laat hij 8x dreunen en dan hoor je er niks meer in. In de kick die het meest gebruikt wordt in de plaat zit ook nog eens amper bass.
En dat kickwissel truukje kennen we onderhand ook wel.
Die kick op 03:48. Gebruik die dan gewoonDie is het hardste van allemaal en klinkt tenminste lekker vol.
De rest is ook vrij standaard.