Maar op de een of andere manier vind ik die wel weer vet, zit flinks drive in.wrote:Ik vond Total War juist heel erg dun klinken in de liveset van Thrillogy.wrote:Alleen Catalyst en Total War kunnen mij bekoren. Het klinkt allemaal zo flinterdun.. kickje screechje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onYouTube
- 01Warface & MC Nolz - Art of War
- 02Warface & Degos & Re-done - Overload
- 03Severe Creation
- 04Warface & Crypsis - Meredian
- 05Warface & Frequencerz - Menace
- 06Leviathan
- 07Warface & Luna - The Revival
- 08Catalyst
- 09Warface & Titan - Chainsaw
- 10Total War
- 11Warface & Predator - The Meltdown
- 12Schizophrenics
- 13Warface & Dark Pact - The Ministery of Corruption
- 14Warmachine (Hard Craft Remix)
- 15Killer Itch (2014 Edit)
- 16Warface & Deetox - Erratic
- 17Cosmic Sin (Artifact Remix)
- 18Warface & Deetox - Chaos reign
- 19Bloodshed (Solutio Remix)
- 20Warface & Delete- Enforce the Beat
- 21FTP
- 22Warface & Sasha F - Bring it to them Raw (Delete Remix)
- 23Warmachine (Hardcraft remix)
- 24Warface & Degos & Re-Done - Overload
- 25Schizophrenics
- 26Cosmic Sin (Artifact remix)
- 27Killer Itch
- 28Warface & MC Nolz - Art of War
- 29Warface & Crypsis - Meridian
- 30Warface & Dark Pact - Ministry of Corruption
- 31Warface & Frequencerz - Menace
- 32Severe Creation
- 33Warface & Deetox - Erratic
- 34Bloodshed (Solutio Remix)
- 35Warface & Delete - Enforce The Beat
- 36Leviathan
- 37Warface & Deetox - Chaos Reign
- 38Warface & Luna - The Revival
- 39FTP
- 40Warface & Titan - Chainsaw
- 41Catalyst
- 42Warface & Sasha F - Bring It To Them Raw (Delete Remix)
- 43Total War
- 44Warface & Predator - The Meltdown
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mja lijkt me niet dat men voor een album een gewone CatID gaat gebruiken die aansluit op de gewone releases. Overigens staat de CatID ook gewoon in de previews.
---
Mening wordt bijgesteld, de meeste platen pakken toch wel lekker uit vind ik. Ook blij dat Solutio eens met wat anders komt, en die dikke kick!
Is bij Thera z'n album ook gewoon het geval hoorwrote: Mja lijkt me niet dat men voor een album een gewone CatID gaat gebruiken die aansluit op de gewone releases. Overigens staat de CatID ook gewoon in de previews.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mja Thera is een uitzondering op zich.
Ik weet het niet, dacht het staat gewoon in de previews.
En daar is het tweede gave nummer 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Aparte plaat maar toch wel heel erg gaaf
.
Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
Wat. Een. Gruwelijke. Plaat
REVIVE ME
REVIVE ME
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Niet zoveel met Warface, maar Catalyst is echt vet en eindelijk eens een ander soort nummer. Vocals ook top.
Dit is in mijn ogen veel beter dan z'n geforceerd harde incl. screech en stoere vocals bam nummers.
Dit is in mijn ogen veel beter dan z'n geforceerd harde incl. screech en stoere vocals bam nummers.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Mod edit:wrote:Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
wrote:Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
ehh waar slaat dit op als ik vragen magwrote:Hier heb je nog watwrote:Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
-
azijnpisser
de azijnpisser zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [a'zɛinpɪsər] Verbuigingen: azijnpisser|s (meerv.) iemand die onnodig en vervelend negatief commentaar geeft
Voorbeeld: `zure opmerkingen van een azijnpisser` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/azijnpisser
de azijnpisser zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [a'zɛinpɪsər] Verbuigingen: azijnpisser|s (meerv.) iemand die onnodig en vervelend negatief commentaar geeft
Voorbeeld: `zure opmerkingen van een azijnpisser` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/azijnpisser
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Ventrue da's de manier waarop de nieuwe generatie je bedankt voor je commentaar in het geval zij het er niet mee eens zijn. Succes ermee.
En hier word ik dus moe van. Eindelijk iemand die eens z'n reactie onderbouwt, krijg je zo'n reactie
Ga er eens inhoudelijk op in RMT93 waarom je het er niet mee eens bent.
Last edited by wootum on 06 Nov 2014 17:31, edited 2 times in total.
je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hardwrote:Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc
Inderdaad ik weet niet wat jullie probleem is maar ik geef mijn mening over de track en ik onderbouw hem waarom het me niet bevalt, daarnaast geef ik er zelfs nog wel iets positiefs over en jij gaat het zo afkraken. Als je meningen die je niet aanstaan niet kan hebben ga dan lekker weg en ga lekker aan je pik sjorren en Revive Me roepen ofzo, maar dit is gewoon kansloos
Dit ben ik idd wel met je eens, ik heb het op Thrillogy mogen meemaken en dat was zeker niet verkeerd, maar begrijp me niet verkeerd want ik vind platen als leviathan, Menace of Catalyst echt geweldig.wrote:je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hardwrote:Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc
Oh chill, dus dit album wordt alleen uitgedeeld aan DJ's zodat we hem lekker op de dansvloer kunnen luisteren?wrote: zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc
ja dat is correct, je kan ook je ipod meenemen naar een feest en de cd op zettenwrote:Oh chill, dus dit album wordt alleen uitgedeeld aan DJ's zodat we hem lekker op de dansvloer kunnen luisteren?wrote: zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc