Last edited by Spherez on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen Mar 2021
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Wie?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Melodie doet me denken aan een DBSTF plaat denk ik, maar kan er zo niet op komen..
W4cko is/was toch een jump/tek-producer?
EDIT: Di-Rect - Young Ones (DBSTF Remix)
W4cko is/was toch een jump/tek-producer?
EDIT: Di-Rect - Young Ones (DBSTF Remix)
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zover ik me kan herrineren heeft hij ooit tracks in de jump scene gemaakt. Weet ik alleen niet zekerwrote:Wie?
Dat kloptwrote:Zover ik me kan herrineren heeft hij ooit tracks in de jump scene gemaakt. Weet ik alleen niet zekerwrote:Wie?
Is daar ik weet niet precies hoelang dat is geleden, zich gaan richten op zijn solo carriere
En nu wil W4cko zich meer gaan focussen op Hardstyle!
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?
En ook dat kloptwrote:Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven makenwrote:En ook dat kloptwrote:Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?voor Coone geld het zelfde als met W4cko
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Coone ging van hardstyle naar jumpstyle en toen weer naar hardstyle. Dat gaf ie laatst aan op B2S TV voor Decibelwrote:Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven makenwrote:En ook dat kloptwrote:Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?voor Coone geld het zelfde als met W4cko
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Oh echt? 
Dacht me te herrineren dat hij bij het maken van zijn album The Challenge aangaf dat hij meer voor Hardstyle voelde dan voor jump en daarom de stap wou proberen te maken naar Hardstyle.. ik kan het iig niet herrineren dat hij voor de jump ook al hardstyle maakte
Dacht me te herrineren dat hij bij het maken van zijn album The Challenge aangaf dat hij meer voor Hardstyle voelde dan voor jump en daarom de stap wou proberen te maken naar Hardstyle.. ik kan het iig niet herrineren dat hij voor de jump ook al hardstyle maakte
@ Lenny Lol
heb je link van dat filmpje voor zover ik weet heeft Coone voor zn Hardstyle tijd alleen in de Jump Scene gezeten 
Je vergeet Digital Punkwrote:Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven makenwrote:En ook dat kloptwrote:Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?voor Coone geld het zelfde als met W4cko
-
SHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen Mar 2021
Je vergeet dat W4cko in der tijd ook Hardstyle gemaakt heeft. Jump -> hardstyle -> Jump
zie
View on YouTube
View on YouTube
zie
View on YouTube
View on YouTube
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zoek de B2S TV met Coone op. Zit op iPad. En zie post boven jewrote:@ Lenny Lolheb je link van dat filmpje voor zover ik weet heeft Coone voor zn Hardstyle tijd alleen in de Jump Scene gezeten
dit neigt meer naar Hard Jump dan naar Hardstyle to be honestwrote:Je vergeet dat W4cko in der tijd ook Hardstyle gemaakt heeft. Jump -> hardstyle -> Jump
zie
View on YouTube
View on YouTube
-
YHardtraxxer
- 73 posts member since 2010
- last seen Oct 2014
dat wil helemaal niks zeggenwrote:Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven makenwrote:En ook dat kloptwrote:Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?voor Coone geld het zelfde als met W4cko
Ook Hard Driver is Fenix uit de jump.