Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
N
- 1 posts member since 2012
- last seen May 2014
Nooit echt fan van house remixes, klinkt ook niet echt geweldig dit
Geen verkeerd idee maar die kicks mogen wel flink gemasterd worden, want op het eerste gehoor zijn ze niet slecht, als ze goed uitgewerkt zijn moeten ze best lekker zijn.
wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar
wat een irritante geluiden in die climax zeg...
Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btwwrote:wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar![]()
ken het origineel verder ook niet, mening gaat ook alleen maar over deze versie.wrote:Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btwwrote:wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar![]()
wrote:ken het origineel verder ook niet, mening gaat ook alleen maar over deze versie.wrote:Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btwwrote:wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar![]()
Nee maar nu leek t alsof je jay cosmic afvalt op de irritante geluiden terwijl het vanuit het origineel komt
Ot: wel prima luistertrackie
Dan moet je beter verwoorden wat je bedoelt, want je had het over de irritante geluiden. En die zijn niet van jay cosmicwrote:ik zeg alleen dat ik dit nummer irritant vind, maakt me voor de rest geen reet uit wie er verantwoordelijk voor is haha
Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.
dit duswrote:Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.
Klopt had gekund idd.wrote:dit duswrote:Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
wrote:Klopt had gekund idd.wrote:dit duswrote:Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Klinkt toch niet verkeerd hoor