Helden release, daarvoor neem ik mijn vismuts af 
Waarom word dit gepost?
Ik vind sommige reacteis nog grappiger dan de nummers ansich.wrote:Ondanks al die reacties vind ik het nog best goede nummers.
ikwrote:Waarom wordt dit gepost? Alsof er ook maar 1 persoon op HT zit die hierop zit te wachten!

Hier danwrote:ikwrote:Waarom wordt dit gepost? Alsof er ook maar 1 persoon op HT zit die hierop zit te wachten!:D:D:D:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hardstylemafia anders stukken beter dan ditwrote:Ik vind sommige reacteis nog grappiger dan de nummers ansich.wrote:Ondanks al die reacties vind ik het nog best goede nummers.
Enkele recaties van mensen die Hardstyle Maffia te gek vinden maar hier roepen dat dit troep is ............
uhh oke!
Je gaat niet beweren dat je dit beter vind dan ik noem maar wat: Hellhound.wrote:Ik vind sommige reacteis nog grappiger dan de nummers ansich.wrote:Ondanks al die reacties vind ik het nog best goede nummers.
Enkele recaties van mensen die Hardstyle Maffia te gek vinden maar hier roepen dat dit troep is ............
uhh oke!
Heb je weleens naar de mastering van HM geluisterd? Klopt van geen kanten. Maar het is beide niets.wrote:Je gaat niet beweren dat je dit beter vind dan ik noem maar wat: Hellhound.wrote:Ik vind sommige reacteis nog grappiger dan de nummers ansich.wrote:Ondanks al die reacties vind ik het nog best goede nummers.
uhh oke!

dat dus hahahawrote:melo van 01. klinkt als een rus met te veel wodka op een keyboard aan het plingelen is
het is het niet waard bij deze trackswrote:Deze tracks hebben echt een mastering nodig...
En een prullenbak, mijn god zeg! Hiervan moest ik gewoon hardop lachenwrote:Deze tracks hebben echt een mastering nodig...
En een prullenbak, mijn god zeg! Hiervan moest ik gewoon hardop lachenwrote:Deze tracks hebben echt een mastering nodig...