Ik vind die kicks maar niets. Lijkt net alsof er de hele tijd iemand een deur dicht gooit.
De rest is ook vet!
Who I Really Am vindk best een dikke plaat, vooral de midintro. De climax vindk iets minder.wrote:Ja toch wel.
De rest doet me niet zo veelwrote:Who I Really Am klinkt erg tof!Die 'schreeuwende' sounds in de mid-intro zijn erg gaaf.
Dit! Vind Jiggy er met kop en schouders bovenuit steken en de rest ook zeker tof (Delete remix beetje saai) maar zal regelmatig aangezet wordenwrote:JiggyRest moet ik nog even aan wennen
Wilde het niet zeggen.wrote:Gelekt.
Leuke opmerking trouwenswrote: Jiggy vind ik wel een lekker plaatje, voornamelijk door de climax en de intro.
.
Ja beetje halfbakken inderdaad.wrote:Leuke opmerking trouwenswrote: Jiggy vind ik wel een lekker plaatje, voornamelijk door de climax en de intro.
.
Dan moet heel wat gebeuren wil je ze eens in Nederland zien (jammer genoeg).wrote:wat een knalrelease weer! nu nog eens op boekingen hopen van deze twee heren hier in Nederland
En niet ouwehoeren over de kicks, het is anders en daarom slecht? Nee zo hoort het in mijn ogen