Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2017
- last seen Jul 2020
Wat gaat dat weer ongekend hard 
Mooie kop heb ik daarwrote:https://www.facebook.com/spoontechrecords/videos/1595608713803633/
Stukje in 'hq'.
Ik vind deze plaat echt geweldig <3
Ook mooi samenspel tussen Vazard en delete. Kicks klinken namelijk niet echt typisch delete of Vazard. Vooral die 3e kick vind ik heel vet. Die vage geluidjes zijn heel typisch ook weer. Vocalen moet ik nog een beetje aan wennen, maar klinken ook wel weer typisch Vazard & Delete.
Ik kijk heel erg uit naar het album!
Ook mooi samenspel tussen Vazard en delete. Kicks klinken namelijk niet echt typisch delete of Vazard. Vooral die 3e kick vind ik heel vet. Die vage geluidjes zijn heel typisch ook weer. Vocalen moet ik nog een beetje aan wennen, maar klinken ook wel weer typisch Vazard & Delete.
Ik kijk heel erg uit naar het album!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Kwam toevallig net deze rip tegen toen ik keek naar een reactie op de video die ik geüpload had. Best goede kwaliteit, al weet ik niet waar die vandaan komt.
--weg--
--weg--
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Denk uit zijn Q-Base set die niet online had mogen komen.
OT: Na het horen in HQ toch wel beter dan ik vooraf vond maar blijf erbij dat ik dit de minste collab van de heren vind met name door (komt ie weer) Delete zijn kicks.
OT: Na het horen in HQ toch wel beter dan ik vooraf vond maar blijf erbij dat ik dit de minste collab van de heren vind met name door (komt ie weer) Delete zijn kicks.
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Dan haal ik hem hier wel uit het topic, anders krijgt Hardtraxx hier straks nog gedoe mee.
Samples komen uit Borderlands 2? Het doet me in ieder geval echt sterk denken aan wat ik me herinneren van Mr. Torque.
Klopt, de 'explosions??' vocal komt in ieder geval hieruit View on YouTube Gok dat de rest ook ergens uit deze dlc is gehaald.wrote:Samples komen uit Borderlands 2? Het doet me in ieder geval echt sterk denken aan wat ik me herinneren van Mr. Torque.
Deze komt op de Hard Bass 2018 cd
kleine preview:
https://itunes.apple.com/fr/album/hard- ... mpt=uo%3D4
kleine preview:
https://itunes.apple.com/fr/album/hard- ... mpt=uo%3D4
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Wat een geweldige plaat zeg, heerlijk lomp en leuke sounds
. Mag toch hopen dat hij deze zaterdag draait.
haha dit is echt zo heerlijk, hoop idd dat hij deze niet vergeet op HB 
Heel vet ja! Oude spoontech stijltje zit er goed in 
En die kick switch na ‘mud twist’. Vetste wat ik van Delete gehoord heb de laatste tijd
En die kick switch na ‘mud twist’. Vetste wat ik van Delete gehoord heb de laatste tijd
Een van de betere platen van Delete van de afgelopen tijd, maar echt geweldig vind ik hem nog steeds niet eerlijk gezegd, kicks vallen me wat tegen 
Die vocals zijn geniaal. Vanaf 0:57 doet die gast een explosie geluid na, dat hebben ze ook gebruikt als een soort screech
Zou die niet toevallig 'plot twist' zeggen?wrote:En die kick switch na ‘mud twist’.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Die kicks zijn echte kanon kogels.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Geinig gedaan met die vocals. Vind vooral de mid echt rete dik.

wrote:Zou die niet toevallig 'plot twist' zeggen?wrote:En die kick switch na ‘mud twist’.
Ja ik dacht al dat het fout was maar ik versta toch echt mud twist op een of andere gekke manier 
Nu versta ik ook gewoon plot
Nu versta ik ook gewoon plot
Vette plaat, zoveel beter dan bijv. addicted met warface