Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Kicks 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Kicks 
wrote:Kicks
Last edited by Zin on 26 Jul 2014 00:40, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dit vind ik dan weer stuk minder dan The End. Dit zijn random geluidjes die samengevoegd worden in de intro. En de climax vind ik ook niet zo interessant, enige lichtpuntje zijn de kicks natuurlijk
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die climax is overheerlijk en chaotisch. 
Die chaos in de climax
Wel zijn de ene kicks weer beter dan de andere, je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen. De kicks zijn dan in totaal wel een stuk vetter dan in The End imo.
-
A
Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
-
A
Wel een hele dikke track btw 
In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .wrote:Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
Die kicks met die chaotische geluiden
ze flikken het gewoon weer
ze flikken het gewoon weer
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Complete chaos! 
Zoveel dezelfde geluidjes gebruikt uit The End, alsof ze gewoon The end hebben geopend en een andere track ervan gemaakt hebben. maarja......kicks?? 
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
gekkehuis 
wrote:wrote:Deze track live
-
A
Oke, was alleen even benieuwd. Heb persoonlijk geen voorkeur tussen Vazard of Delete kicks, vind het allebei erg vetwrote:In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .wrote:Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
EDIT: Oeps, ga maar door in
wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/spoontech-presents-the-punch-patrol-spoonlp001-t45553.html