B
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
71 postssince 2012
Kicks 
M
Hardtraxx Veteran
14,231 postssince 2013
Kicks 
wrote:Kicks
Last edited by Zin on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14,231 postssince 2013
P
Hardtraxx Veteran
last seen 13 minutes ago
5,063 postssince 2013
Dit vind ik dan weer stuk minder dan The End. Dit zijn random geluidjes die samengevoegd worden in de intro. En de climax vind ik ook niet zo interessant, enige lichtpuntje zijn de kicks natuurlijk
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Die climax is overheerlijk en chaotisch. 
Die chaos in de climax
Wel zijn de ene kicks weer beter dan de andere, je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen. De kicks zijn dan in totaal wel een stuk vetter dan in The End imo.
A
Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
A
Wel een hele dikke track btw 
In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .wrote:Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
Die kicks met die chaotische geluiden
ze flikken het gewoon weer
ze flikken het gewoon weer
A
Hardtraxx Elite
2,912 postssince 2013
Complete chaos! 
Zoveel dezelfde geluidjes gebruikt uit The End, alsof ze gewoon The end hebben geopend en een andere track ervan gemaakt hebben. maarja......kicks?? 
H
Hardtraxxer
last seen Jun 2020
189 postssince 2013
gekkehuis 
A
Oke, was alleen even benieuwd. Heb persoonlijk geen voorkeur tussen Vazard of Delete kicks, vind het allebei erg vetwrote:In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .wrote:Bedoel je dat die beter zijn?wrote:je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen
EDIT: Oeps, ga maar door in
wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/spoontech-presents-the-punch-patrol-spoonlp001-t45553.html