Voor 2 weken dit topic maar mijden. Wil eigenlijk alle platen die ik nog niet ken pas op het feest zelf horen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ongelooflijk
. Alles wat hij maakt zit zo goed in elkaar, is zo sfeervol. Elke track tot nu toe pakt me al van dat album en dat is iets wat nog geen enkele artiest heeft klaar gekregen.
Lekker hoor! Vette plaat en nog nooit zoiets eerder gehoord ook. Enige minpunt voor mij is dat de plaat misschien wat saai is. Vrij minimalistische plaat
Last edited by RoyAPO on , edited 1 time in total.
Vet! Mis alleen wel een duidelijke climax, vind hem hier nog wat te veel op een verlengde mid lijken.
Edit: Kut kon ik het toch niet laten om een preview te luisteren dus.
Edit: Kut kon ik het toch niet laten om een preview te luisteren dus.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Lijkt me dan ook meer een introductie ofzoiets.wrote:Lekker hoor! Vette plaat en nog nooit zoiets eerder gehoord ook. Enige minpunt voor mij is dat de plaat misschien wat saai is. Vrij minimalistische plaat
Lekker dit album in z'n geheel luisteren zometeen, lijkt me wel een goeie
Die eerste kick is wel erg gruwelijk! 
Ik sluit me hierbij aan. Die eerste kick gaat wel bizar hard zegwrote:Vet! Mis alleen wel een duidelijke climax, vind hem hier nog wat te veel op een verlengde mid lijken.
Vind hem ontzettend mooi.
[quote="Joey"]Vet! Mis alleen wel een duidelijke climax, vind hem hier nog wat te veel op een verlengde mid lijken. [quote]
Vind dit dus helemaal niet. Mooi geheel zo.
[quote="Joey"]Vet! Mis alleen wel een duidelijke climax, vind hem hier nog wat te veel op een verlengde mid lijken. [quote]
Vind dit dus helemaal niet. Mooi geheel zo.
Erg fijne plaat, voelt wel een beetje als een intro maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Mysterieus en heerlijk. Kicks 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Intro klinkt echt dik. Maar daarna is het allemaal een beetje van hetzelfde, er gebeurt iets te weinig in deze track
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gebeurd weinig maar toch vind ik het sfeertje en alles gruwelijk. Gaat ook bizar hard live verwacht ik!
Yooooo wat vet. Juist vanaf 2:30 vind ik deze plaat super gaaf worden.
wrote:Gebeurt weinig maar toch vind ik het sfeertje en alles gruwelijk. Gaat ook bizar hard live verwacht ik!
Ik word enorm blij van dit soort dingen in deze scene 
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Lekkere plaat, maar denk net als veel van infiriums werk, meer voor thuis dan live.