Respect voor Crypsis vooral vanwegen zijn tracklist, veel andere dj,s zeker tof van hem!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Compilation 19 tracks
Various Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18)
- Label
- Seismic Records
- Catalogue number
- SMCCD18
- 01Headhunterz - Psychedelic
- 02The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
- 03JDX Ft. Sarah Maria - Live the Moment
- 04D-Block & S-Te-Fan - Alone
- 05Zatox - Drop the Track
- 06Wildstylez - Extraordinary Happiness
- 07Gostosa - Sutra
- 08Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun
- 09Coone - Throw ya Handz
- 10Brennan Heart - Just as easy (Wildstylez & SMD Remix)
- 11D-Block & S-te-Fan - Together
- 12Wildstylez - A complex situation
- 13D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
- 14Zatox - Creation
- 15Coone - Twilight Zone
- 16Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
- 17Zany - Mr. Monster
- 18Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
- 19Zany & The Beholder - To protect and serve (Official Hard Bass Anthem)
Source: midtownshop.nl
Dit is de beste VA CD die ik heb, wat een heldennummers en wat een mixwerk, heerlijk gewoon _O_
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die van vorig jaar was ook zo lekker! Maar ja dit zijn weer promotjes hewrote:Dit is de beste VA CD die ik heb, wat een heldennummers en wat een mixwerk, heerlijk gewoon _O_
Ja, ik download illegaal. Maar goed, voor eigen gebruik, zal ik er maar bij zeggen 
als je de CD koopt he, heb je dan losse nummers of de mixes erop?
Ik neem aan losse nrswrote:als je de CD koopt he, heb je dan losse nummers of de mixes erop?
Denk juist gemixt. Want bij de gedownloade versie zitten ook cue's bij volgens mij.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
gemixt,, maar je kunt wel gewoon nummer vooruit of teruguit ofz!wrote:als je de CD koopt he, heb je dan losse nummers of de mixes erop?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als er bij staat gemixt door .. Veronderstel ik dat ze gemixt zijn!
Dus niet los. Doen ze volgens mij zowieso al niet als 1 cd vol staat met promo's.
ik wil de CD gebruiken voor een booking komende zaterdag, ik wil openen
met 1 van die nummers op die CD. Alleen wel zo handig als ik gewoon track 18 (voorbeeld)
in 1x aan kan zetten inplaats van me rot searchen door die mix.
met 1 van die nummers op die CD. Alleen wel zo handig als ik gewoon track 18 (voorbeeld)
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja dat kan gewoon,, maar kut om uit te mixen..wrote:ik wil de CD gebruiken voor een booking komende zaterdag, ik wil openen
haha oke, morgen even kopen dan maarwrote:ja dat kan gewoon,, maar kut om uit te mixen..wrote:ik wil de CD gebruiken voor een booking komende zaterdag, ik wil openen
haha nee joh, gewoon rap doormixen die handel
het is voor Kunstbende zaterdag, volle zaal publiek, dus ben benieuwd
Weet niet of ik zo'n track in een boeking zou gebruiken. Staat niet ech profi als je voelt wat ik bedoel. Bovendien kent de jury de tracks waarschijnlijk toch niet omdat zo te horen de contest wat meer op andere stijlen focust. Dus moet je het van je mixen hebben etc.wrote:ik wil de CD gebruiken voor een booking komende zaterdag, ik wil openen
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Wat een knallers
!! Wordt hier grijs gedraaid
!!
+1
bomb cd
crypsis cd knalt lekker weg, vooral dat laatste nummer
bomb cd
crypsis cd knalt lekker weg, vooral dat laatste nummer
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Wat een gruwelijk lekkere cd!
Groot aantal heerlijke platen, deze gaat grijs gedraaid worden
Groot aantal heerlijke platen, deze gaat grijs gedraaid worden
Wil hem wel bestellen maar illegaal heb ik ze al(zonder cue files) maar ik denk niet dat het een lang nummer is zoals in de download versies, aangezien je gewoon voorruit en achterruit kunt spoelen geloof ik. Maar degene die hem hebben zullen het wel weten niet?? 
orgineel is geloof ik ook 1 lange track, maar door die cue's kun je wel tracks kiezen geloof ik. weet niet precies hoe het werkt.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Orgineel is het 1 lange track! Door die cue files kan je met verschillende programma's (bijv. mp3directcut) de cd opsplitsen in losse nummers met de juiste naam etc.. Hierdoor hoef je niet vooruit te spoelen als je track hebt die je niet leuk vind. Ik heb dat ook voor deze cd gebruikt. Hoewel ik hem vorige week besteld heb bij de frs maar nog steeds niet in bezit heb....wrote:orgineel is geloof ik ook 1 lange track, maar door die cue's kun je wel tracks kiezen geloof ik. weet niet precies hoe het werkt.
Hebben we het nu over de normale cd? Lijkt met sterk dat dat 1 track is per cd.wrote:Orgineel is het 1 lange track! Door die cue files kan je met verschillende programma's (bijv. mp3directcut) de cd opsplitsen in losse nummers met de juiste naam etc.. Hierdoor hoef je niet vooruit te spoelen als je track hebt die je niet leuk vind. Ik heb dat ook voor deze cd gebruikt. Hoewel ik hem vorige week besteld heb bij de frs maar nog steeds niet in bezit heb....wrote:orgineel is geloof ik ook 1 lange track, maar door die cue's kun je wel tracks kiezen geloof ik. weet niet precies hoe het werkt.
Iemand die de cd heeft kan dat wel bevestigen??
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
De normale cd is gewoon opgesplits in meedere tracks. Maar als je hem download is het vaak 1 hele track daar ging dit over!!!wrote:Hebben we het nu over de normale cd? Lijkt met sterk dat dat 1 track is per cd.wrote:Orgineel is het 1 lange track! Door die cue files kan je met verschillende programma's (bijv. mp3directcut) de cd opsplitsen in losse nummers met de juiste naam etc.. Hierdoor hoef je niet vooruit te spoelen als je track hebt die je niet leuk vind. Ik heb dat ook voor deze cd gebruikt. Hoewel ik hem vorige week besteld heb bij de frs maar nog steeds niet in bezit heb....wrote:orgineel is geloof ik ook 1 lange track, maar door die cue's kun je wel tracks kiezen geloof ik. weet niet precies hoe het werkt.
Iemand die de cd heeft kan dat wel bevestigen??
Ow ik wilde al zeggen, ik heb hem namelijk gedownload en daar is ie gewoon gemixed, maar ik ga hem bestellen hoor 
Ik heb hem, heb alles geluisterd en ben zeker onder de indruk van de cd's van wildstylez en noisecontrollers. Tatanka heeft er wat beukplaten op staan, maar de cd van crypsis is erg slecht!!