Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Compilation 18 tracks

VA - The Best Of Therabyte 2010

Label
Therabyte

Source: djshop.de

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49. :P Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Edwinn wrote:Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49. :P Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.
gewoon een nieuwe account aanmaken en zeggen dat je uit afghanistan komt dus xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Ik weet niet of het dan goed gaat met betalen, maar je kan je land gewoon veranderen bij het betalen, dus een nieuw account hoeft geeneens. :D
E
Invisible Toothpaste, de naam! :clap:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.
Lyst wrote:Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.
Dit dus. Dat is juist het jammer van DT. Ik ga dan misschien wel overwegen om via bundels te betalen via hs.com ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Ik ging net nummers kopen, maar je kan niet doen alsof je uit Afganistan komt dan loopt die vast. :P O, heel Juno doet het nu niet..