Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Geck-e - Invisible Toothpaste
- 02Gatty - As It Appeared
- 03Dimavi & Diablik - Double Damage
- 04Ultraform pres. Deal - 99.9 Milligrams (TB 303 Mix)
- 05Sinith - Another World
- 06Tiifa - Balance
- 07Gatty - Code
- 08Sinith & Ultraform & Geck-o - Surrounded By Three
- 09Busho - Rocker!
- 10Dj Hellraiser - Pharmacy Anthem (The Judgement)
- 11Gatty - Drone
- 12Dimavi - What U Think (Original Mix)
- 13Sinith - Vendetta
- 14Wavolizer - Gender Divide (Tiifa Hardtrance Remix)
- 15Diablik - 102 Equations
- 16Busho - Burning
- 17Sinith meets Dj Thera - Necessary Evil
- 18Matt Restless - Sudden
Source: djshop.de
Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.
Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49.
Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.
gewoon een nieuwe account aanmaken en zeggen dat je uit afghanistan komt duswrote:Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49.Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.
Ik weet niet of het dan goed gaat met betalen, maar je kan je land gewoon veranderen bij het betalen, dus een nieuw account hoeft geeneens. 
-
E
Invisible Toothpaste, de naam! 
wrote:Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.
Dit dus. Dat is juist het jammer van DT. Ik ga dan misschien wel overwegen om via bundels te betalen via hs.comwrote:Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.