Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: VA - Scantraxx Sampler 8
HS Compilation 4 tracks

VA - Scantraxx Sampler 8 (SCANS008)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANS008
  1. Zatox & Ran-D - IndoctrinationYouTube
  2. Alpha2 & Wildstylez - BreatheYouTube
  3. Wildstylez - Delay DistortionYouTube
  4. Headhunterz - The Message Is HardstyleYouTube

Source: freaky.nl

Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
VA - Scantraxx Sampler 8 (SCANS008)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 30/05/2011
WEB release: Geen

A1. Zatox & Ran-D - Indoctrination
A2. Alpha2 & Wildstylez - Breathe
B1. Wildstylez - Delay Distortion
B2. Headhunterz - The Message Is Hardstyle

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Bron: astralmusic.com

http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Last edited by PNXRMX on 05 May 2011 17:37, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is dat misschien een teken dat The Message is Harstyle binnekort al uitgebracht wordt.
Aangezien die vinyl samplers altijd alleen maar al eerder uitgebrachte platen zijn! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Stephan_NL wrote:Is dat misschien een teken dat The Message is Harstyle binnekort al uitgebracht wordt.
Aangezien die vinyl samplers altijd alleen maar al eerder uitgebrachte platen zijn! :thumbsup:
Wat vind jij daar :thumbsup: aan :P
Hoop dat From Within er bij word gezet :D
Dat kan wel kloppen ;)
Vind het wel een lekkere sampler :)
D
weer iets van scantraxx wat me totaal niet intresseert ;)
dit ga ik niet kopen
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dit is zeker een koopbare sampler als ik vinyl zou draaien.
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd
Intervention wrote:miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.
Heb je 1 track extra ;) want als het alleen die 3 waren zou je hem dan wel kopen ? :') ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Donkey controller wrote:whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd
Intervention wrote:miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.
Heb je 1 track extra ;) want als het alleen die 3 waren zou je hem dan wel kopen ? :') ;)
Ik heb meegeholpen met Delay Distortion op een sampler krijgen. Trouwens zeer tevreden over deze. 4 tracks die ik zelf allemaal kan waarderen :)
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
PNXRMX wrote:
Donkey controller wrote:whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd
Ik heb meegeholpen met Delay Distortion op een sampler krijgen. Trouwens zeer tevreden over deze. 4 tracks die ik zelf allemaal kan waarderen :)
o haha cool! Respect voor jou dat je die er ook op wou :worship: :worship:

Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Donkey controller wrote:Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O
Moving Madness staat er ergens op geloof ik. Ben zelf niet zo van de SI eigenlijk
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
PNXRMX wrote:
Donkey controller wrote:Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O
Moving Madness staat er ergens op geloof ik. Ben zelf niet zo van de SI eigenlijk
ja klopt trouwens!

Ja maar moving madness is niet echt un ideaale track, denk dat je met atlantis of identify verder komt :) of eventueel Wasted Penguinz! :D & Frontliner & Ran-D - Skills :bomb: :$

@Topic

Breathe is echt saai :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Eigenlijk vind ik alleen Delay Distortion écht vet van deze sampler, Breathe vind ik iets te saai & eentonig, Indoctrination heeft een dikke midintro maar mist voor de rest wat kracht, Hard Is The Message heb ik geen goed woord voor over dus daar hou ik me mond voor de rest wel over..