Soundcloud gooit er sws snel shit vanaf zelfs al zijn nummers uitgegeven. Daarom overgestapt naar mixcloud. Geen idee of het nog zo is..wrote:Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Promo's:
- 02Phuture Noize - Black Mirror Society
Ja is nog steeds zowrote:Geen idee of het nog zo is..wrote:Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?
wrote:Blear heeft hier vast antwoord op!wrote:Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?
IS NIET GERELEASED! Hoe durf je?!wrote:wrote:Blear heeft hier vast antwoord op!wrote:Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?![]()
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Eindelijk Black Mirror Society en Drift Away op Spotify

Ben nu bijna aan het einde van cd 1. Behoorlijk dikke tracks staan daar op. Op een paar na kende ik nog niets. Valt me heel erg mee.
Als dit de huidige raw is dan gaat het wel weer de goede kant op. Maar kan ook komen door Phuture Noize die een bepaalde smaak heeft die mij ook wel kan bekoren. 
Haha bij sommige platen: "wow best vet, ff kijken wanneer deze uitkomt... november 2017... oke"
Haha bij sommige platen: "wow best vet, ff kijken wanneer deze uitkomt... november 2017... oke"
Hoor nu Anthem of Freedom voor het eerst maar vind die toch wat tegenvallen. Dus niet alles wat ie aanraakt verandert in goud
Drift Away & Black Mirror Society daarentegen
Prima CD ook verder, hoop nieuwe muziek voor mij.
-
SHardtraxxer
- 156 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Sluit ik me helemaal bij aan.wrote:Hoor nu Anthem of Freedom voor het eerst maar vind die toch wat tegenvallen. Dus niet alles wat ie aanraakt verandert in goudDrift Away & Black Mirror Society daarentegen
Prima CD ook verder, hoop nieuwe muziek voor mij.
-
A
Leuke CD hoor
ook noemenswaardig dat die zo weinig eigen nummers erop zet(al was dit een van de enige artiesten waar ik het juist niet erg had gevonden
)