Hoezo Promomateriaal op cd2? 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Bass-T vs. Rocco - The Beginning 2.0
- 02Headhunterz - Psychedelic
- 03Technoboy - Bass, Beats & Melody
- 04Brennan Heart - LSD
- 05Bioweapon - All About Music
- 06Ambassador Inc. Put this on Youtube (Wildstylez Remix)
- 07Headhunterz vs Wildstylez & MC Villain - Stuck In Ur Head
- 08JDX - Live the Moment
- 09Tatact - Seiv Mai Nait
- 10Showtek & Zushi - Faces
- 11Deepack - Mystery
- 12Jens-O vs. Ti-Mo - We All Like Dick
- 13Tripple Star - Insurrection
- 14Steve Modana - To The Top
- 15Brennan Heart - Like Your Style
- 16Wildstylez - No Time To Waste
- 17A-Wak - System activated
- 18Toneshifterz - Let It Go
- 19Josh & Wesz - Autumn Green
- 20Second Identity - Identify
- 21Activator & Ricky Raw - B.O.H.I.C.A.
- 22Bioweapon - How Else Can I Say It
- 23Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
- 24Gostosa - Sutra
- 25Jens-O vs. Ti-Mo - The Power Of Love
- 26Jasper - Superstar
- 27FM Audio - Rock 'N' Roll Angels
- 28Rocco & Bass-T - Never Talk Again
- 29Andy Jay Powell - Summerwave 2010
- 30Da Tweekaz - DNA
- 31Wasted Penguinz - Anxiety
- 32Brennan Heart - Till You Believe
Source: exlibris.ch
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.
Goede zaak want waarschijnlijk zal dit betekenen dat Fusion veel vaart gaat zetten achter hun nieuwe releases de komende maand.
Die CD2 is zeker wel de moeite waard, wat een heerlijke platen staan daar op
Die CD2 is zeker wel de moeite waard, wat een heerlijke platen staan daar op
lol cd1 niet boeiend maar cd2 awesome!!!!!!! 
Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen.wrote:Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een introwrote:Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen.wrote:Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.
Hmm dat zet me wel aan't denken dan. Van wie zou dan A Ghost Story zijn dan? Of zit ik nu alweer te ver vooruit te denkenwrote:Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een introToch de laatste 4 CD's niet.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
A Ghost Story is ook wel van een Fusion artiest zijn. Geen idee van wie tot nu toe, ik heb al een paar top 10's afgespeurd van Fusion dj's, maar geen A Ghost Story te vinden 
Hmm, de tijd zal het leren! Het zou wel toll zijn als opwarm cdtje voor het feest
en ook voor de rit na decibel!
Volgens de bron duurt die eerste track maar 0.25 sec, dus ik reken wel op een intro.wrote:Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een introwrote:Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen.wrote:Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.Toch de laatste 4 CD's niet.
JUIST! nu snap ik de gang van zaken xDwrote:Goede zaak want waarschijnlijk zal dit betekenen dat Fusion veel vaart gaat zetten achter hun nieuwe releases de komende maand.
B-front draaide dit nummer op Dominator, en het klonk als een nieuwe pavo of nc ( allebei hetzelfde dus). Het word afwachtenwrote:A Ghost Story is ook wel van een Fusion artiest zijn. Geen idee van wie tot nu toe, ik heb al een paar top 10's afgespeurd van Fusion dj's, maar geen A Ghost Story te vinden
Alvast gereserveerd bij bol.com
kan niet wachten tot deze in de auto zit
kan niet wachten tot deze in de auto zit
Cd 2 is zeker vet alleen die cd's zijn altijd zo laag gepitched. 150-152 bpm maximaal. Zo jammer, ze moeten die shit gewoon op 155 bpm verkopen!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
kun jezelf toch doen>?
Zou kunnen ja, maar waarom zou je hem dan kopen als je hem dan moet rippen, versnellen enfant weer opnieuw branden...
150 is toch een prima snelheid, als hij nou onder de 150 gepitched was, dan zou ik je nog gelijk geven....wrote:Cd 2 is zeker vet alleen die cd's zijn altijd zo laag gepitched. 150-152 bpm maximaal. Zo jammer, ze moeten die shit gewoon op 155 bpm verkopen!
Ideale snelheid is 152 voor een dergelijke CD. 150 is ook goed hoor.
Bij vrolijke melodietjeshardstyle kan 150 nog wel, maar cd 2 is gewoon beukstyle. En dat moet je een tandje sneller afspelen. Op feesten wordt er ook niet meer onder de 154 gedraaid hoor.
Tsjaa, tis nou 1maal 150wrote:Bij vrolijke melodietjeshardstyle kan 150 nog wel, maar cd 2 is gewoon beukstyle. En dat moet je een tandje sneller afspelen. Op feesten wordt er ook niet meer onder de 154 gedraaid hoor.
Daarom zal ik hem niet luisteren, vind dat gewoon te langzaam. Verder is het wel een beestelijke tracklist.
Je kan ook gewoon zelf het BPM opschroeven?wrote:Daarom zal ik hem niet luisteren, vind dat gewoon te langzaam. Verder is het wel een beestelijke tracklist.
Ja natuurlijk kan dat, mijn punt is alleen dat ik niet snap waarom ze het op 150 uitbrengen als er eigenlijk overal sneller wordt gedraaid.