Re:
Heeft geen label dus dat kan niet.wrote:Ben ik hier de enige of valt mij het op dat er geen enkel Headhunterz nummer tussen zit xD?
Heeft geen label dus dat kan niet.wrote:Ben ik hier de enige of valt mij het op dat er geen enkel Headhunterz nummer tussen zit xD?
Dit duswrote:Heeft geen label dus dat kan niet.wrote:Ben ik hier de enige of valt mij het op dat er geen enkel Headhunterz nummer tussen zit xD?
Zijn geen fulls.wrote:Ik kan alleen niet zien of dat lijstje wat ik opnoemde net die FULL zijn ook daadwerkelijk FULL zijn, want geeft een error aan bij mij![]()
Someone?
Man Wat een geniale tracks zeg!wrote:Delusion hohohowat een vocals.
Als er full tracks tussen zitten, dan is dat bij de digitale versie, en daar zijn die tracks sowieso al los.wrote:Fijn, weer allemaal van die full tracks ertussen, dan maar weer een .cue file zoeken.
wrote:Zijn geen fulls.wrote:Ik kan alleen niet zien of dat lijstje wat ik opnoemde net die FULL zijn ook daadwerkelijk FULL zijn, want geeft een error aan bij mij![]()
Someone?
Zitten er nu wel fulls op of niet? En zo ja, is het die lijst die eerder was aangegeven?wrote:Fijn, weer allemaal van die full tracks ertussen, dan maar weer een .cue file zoeken.
En al voelt het een beetje nutteloos, ik koop de fysieke CD nu alsnog, voor de collectie
Misschien morgen?wrote:Heb hem via Free Record Shop besteld. Weet iemand of ie vandaag al binnen komt? Heb hem namelijk (nog) niet.
Daar stond 01-02, dus had hem eerlijk gezegd wel verwacht. Hij komt morgen wel denk ik, of zometeen misschien nog.wrote:Misschien morgen?wrote:Heb hem via Free Record Shop besteld. Weet iemand of ie vandaag al binnen komt? Heb hem namelijk (nog) niet.
Hmm en ik dacht dat de tracks die ik opnoemde allemaal fulls waren omdat er geen ''edit'' bij staat, verwarrend duswrote:Van de tracks die nog niet gereleased zijn:
Dj Thera - The Breaking Point
Dj Thera ft. MC Nlz - Don't Back Down
Andere fulls die er op staan zijn al gereleased
wrote:CD4 is als enige interessant.