wrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Via Media markt
wrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Ok, ik zal er zeker oplettenwrote:wrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Via Media markt
Ja , valt te zien ook hoeveel geld ik heb tegen dat die uitkomtwrote:internet misschien.Bestellen enzo..
Ik haal hem Zowieso in ToffMusic in Turnhout denk ikwrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Aah ja daar kan ik hem ook (bestellen)wrote:Ik haal hem Zowieso in ToffMusic in Turnhout denk ikwrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Wat zal prijs zijn ongeveeer ?
Zn mixwerk wordt echt beter en beter! Bij Q-Base draaide hij redelijk, niet echt super ofzo, maar laatst in radstake heeft hij echt meesterlijk gedraaid, er zit zeker vooruitgang in! Het zal me ook niks verbazen als om die reden de laatste tijd Frontliner nog wel is samen met The Prophet draait!wrote:Wildstylez Zijn goed, maar ik noem ik ze niet egt Upcoming eigenlijk. Wat frontliner betreft, Hij heeft tracks die je niet meer kan wegdenken ja. Maar er is al een hele discussie geweest over zijn mixwerk dat het niet egt fantastisch is. Maarja. Zullen nog wel nieuwe dingen te horen krijgen later (:wrote: Maarja, Wildstylez is goed maar hy is ook nog een beetje een Upcoming, niet ?
& Frontliner, ja daar kan ik niet veel op zegge, hy heeft ook lekker tracks die je niet meer kunt wegdenke uit de hardstyle scene
Daar kan ik helaas niet over oordelenwrote: Zn mixwerk wordt echt beter en beter! Bij Q-Base draaide hij redelijk, niet echt super ofzo, maar laatst in radstake heeft hij echt meesterlijk gedraaid, er zit zeker vooruitgang in! Het zal me ook niks verbazen als om die reden de laatste tijd Frontliner nog wel is samen met The Prophet draait!
40?wrote:Aah ja daar kan ik hem ook (bestellen)wrote:Ik haal hem Zowieso in ToffMusic in Turnhout denk ikwrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Ik gok op een prijs van 40 euro , aangezien het 4 cds zijn
Hij zal zeker geen €40,- kosten hoor! Defqon CD was ook €20 en dat waren 3 CD's!wrote:Aah ja daar kan ik hem ook (bestellen)wrote:Ik haal hem Zowieso in ToffMusic in Turnhout denk ikwrote:Die CD wil ik ook hebben, alleen weet ik niet hoe ik eraan moet geraken hier in België.
Ik zal nog wel zien
Ik gok op een prijs van 40 euro , aangezien het 4 cds zijn
Ja 40 is inderdaad wat overdrevenwrote:
Hij zal zeker geen €40,- kosten hoor! Defqon CD was ook €20 en dat waren 3 CD's!
Ik gok ook op 25 Eurowrote:Ja 40 is inderdaad wat overdrevenwrote:
Hij zal zeker geen €40,- kosten hoor! Defqon CD was ook €20 en dat waren 3 CD's!25 euro ofzo dan, ik zou het echt niet weten
Wildstylez is 1?wrote:Wildstylez Zijn goed, maar ik noem ik ze niet egt Upcoming eigenlijk. Wat frontliner betreft, Hij heeft tracks die je niet meer kan wegdenken ja. Maar er is al een hele discussie geweest over zijn mixwerk dat het niet egt fantastisch is. Maarja. Zullen nog wel nieuwe dingen te horen krijgen later (:wrote: Maarja, Wildstylez is goed maar hy is ook nog een beetje een Upcoming, niet ?
& Frontliner, ja daar kan ik niet veel op zegge, hy heeft ook lekker tracks die je niet meer kunt wegdenke uit de hardstyle scene
Ik kan het niet anders zeggen.. Geniaal! Ik denk er exact zo over! Wat is er bijzonder aan de mixen van The Prophet? Alleen de tracklist, omdat je weet dat alleen de nieuwe tracks gedraaid gaan worden. Tegenwoordig is zijn mixen gigantisch naar beneden gegaan. Hij KAN echt goed mixen, dat heeft hij meermalen bewezen, het lijkt alleen er op alsof hij het niet doet! Het verval begon eigenlijk een beetje bij Q-Base 2007, en elke set die ik van hem hoorde werd minder en minder qua mixwerk. Dus zo bijzonder vind ik The Prophet niet. Geef een andere DJ, wie dan ook, dezelfde lading promo's en hij word net zo populair.wrote:Ik weet niet hoor, maar volgens mij wordt zo'n CD mix altijd met de computer gemaakt, en niet live ingemixt. Dan is het mixwerk van zo'n man toch helemaal niet belangrijk? Hij mag 2 uur prutsen aan een overgang in weet ik wat voor professioneel programma. Laat nou 15 overgangen -> 30 uur werk is belachelijk weinig voor een CD. Maar whatever...
Heel veel mensen vinden The Prophet ook meesterlijk dj-en, maar hij zegt zelf altijd dat dat wel mee valt. Mensen denken dat gewoon omdat zijn set technisch zo goed in elkaar zit, goede platenkeus en lijn in zijn mix. Flink losgaan, dus een goeie DJ, maar zijn mix-techniek laat nog wel eens te wensen over.
Maar daar hebben we Isaac voorDie gozer kan wél technisch goed mixen. Liever 1 CD gemixt door hem dan een 3 uurs set met nieuwe releases van scantraxx.