Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: VA - Hard Bass 2015 EP
HS Compilation 4 tracks

VA - Hard Bass 2015 EP (B2SR2015006D)

Label
B2s Records
Catalogue number
B2SR2015006D

Source: hardstyle-releases.com

N
Haha in de climax van Freakz, herkent niemand die "OE AH"? Lijkt verdomd veel op het begin vd vocal van Disturbed - Down with the Sickness.

Anyway, zowel freakz and space warrior zijn wel leuke plaatjes! Geen platen die ik denk ik nog 4315 jaar zal onthouden, maar ach! Heeft wel sfeertje.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vond Freakz eerst niet zo vet, maar na een paar keer luisteren toch een hele vette track!

Andere 3 doen me (zeer) weinig eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vind Freakz na een paar keer luisteren wel leuker geworden en dat heb ik nu ook steeds meer bij de rest. Mis nog wel die echte ''anthem feeling''.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
RadicelArmy wrote:
sonnebloem wrote:
JRDMK5 wrote:Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..
Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^
Precies, ben zeer benieuwd of ze alleen maar nieuwe FaN platen doen, of ook soloplaten om de set op te vullen. Misschien dat ze Seven, My God en een paar soloplaten van Deetox erbij doen. 'Freakz at Night' lijkt me logisch, maar het origineel, 2014 edit, of wellicht een FaN edit?
Er is een FaN edit van, afgelopen zaterdag gehoord bij E-Force. Gaaf maar niet super bijzonder tbh
Hardtraxxer
249 posts member since 2015
last seen Jul 2016
Vind noise eigenlijk de vetste, vette break en 1e climax! 2e climax wat minder met die afgekapte lead
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nu ik Freakz zo hoor in de set van Freakz at Night vind ik die eigenlijk ook wel vet!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Om een of andere reden vind ik alle OST's vetter na HB. Zal wel aan mij liggen :cool:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
sonnebloem wrote:Om een of andere reden vind ik alle OST's vetter na HB. Zal wel aan mij liggen :cool:
Ik vond ze allemaal al wel vet maar Space Warrior greep me niet zo...

nu wel :$
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Luisterde de set terug, heel sick opeens :D