Simpele keuze lijkt me.wrote:Bij Midtown in Eindhoven hebben ze de CD zaterdag pasOf misschien zelfs volgende week
schandalig eigenlijk, digitaal is ie al gratis te verkrijgen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Compilation 21 tracks
VA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001)
- Label
- B2s Records
- Catalogue number
- CB2S2011001
- 01Max Enforcer & Frontliner - On The Go
- 02Wildstylez - Delay Distortion
- 03Jack Of Sound - A Ghost Story
- 04Max Enforcer & Waverider - Epic
- 05Zatox & Tatanka - Loops & Tings
- 06Frontliner - I Saw It
- 07Noisecontrollers - Give It Up
- 08Toneshifterz - We Are The Future
- 09Max Enforcer & Waverider - Dilemma
- 10The Pitcher feat MC Renegade - Smack
- 11Digital Punk & B-Front - Elements
- 12Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
- 13Tatanka & Zatox pres Wild Motherfuckers - Hard Bass
- 14Ran-D - Feel My Fire
- 15Waverider - Be As One
- 16Frontliner - Extreme Loudnezz
- 17The Pitcher - Burn It
- 18Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix)
- 19Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha ² Remix)
- 20Donkey Rollers - Immortal
- 21Chris One - Psycho
Nee ik wil de CD, mooi hoesje enzo, en een leuk verzamelproduct.wrote:Simpele keuze lijkt me.wrote:Bij Midtown in Eindhoven hebben ze de CD zaterdag pasOf misschien zelfs volgende week
Bovendien kan ik achter in 't zuiphok alleen CD's afspelen.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Vorig jaar had ik hem bij free record shop besteld. Stond namelijk dat hij dag voor hb uit zou komen. Ik kon hem pas ophalen 2 weken na hard bass. Echt krom omdat FRS op hard bass zelf ook cd's verkoopt.wrote:Nee ik wil de CD, mooi hoesje enzo, en een leuk verzamelproduct.wrote:Simpele keuze lijkt me.wrote:Bij Midtown in Eindhoven hebben ze de CD zaterdag pasOf misschien zelfs volgende week
Bovendien kan ik achter in 't zuiphok alleen CD's afspelen.
Inderdaad. Had verwacht dat Midtown 'm maandag al zou hebben, maar volgende week ga ik er woensdag ff langs, ligt lekker op de weg naar school
Ben daar juist wel blij mee. Bovendien was er vorig jaar een hele CD vol met dat spul.wrote:Geen enkele Crypsis track erop. Valt me dan wel weer tegen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Is da Terence?wrote:Die lelijke lange darm die achteraan staat is een collega van me bij AHwrote:@ ijscoboer
Net als die chinees met die space ogen die er nog net langs kan kijken en de 4e jongen van links:P Ik mis alleen de vriend van 1 van de dames die ik hier ook op de foto ken
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Uhm Ja!wrote:Is da Terence?wrote:Die lelijke lange darm die achteraan staat is een collega van me bij AHwrote:@ ijscoboer
Net als die chinees met die space ogen die er nog net langs kan kijken en de 4e jongen van links:P Ik mis alleen de vriend van 1 van de dames die ik hier ook op de foto ken
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik dacht 'm al te herkennen ja, wist niet eens dat die er ook was.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
wrote:Gister besteld bij bol.com
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ik wist het wel, spreek hem zo nu en dan;) Maar ben hem niet tegengekomenwrote:Ik dacht 'm al te herkennen ja, wist niet eens dat die er ook was.
jullie kennen terencewrote:Ik wist het wel, spreek hem zo nu en dan;) Maar ben hem niet tegengekomenwrote:Ik dacht 'm al te herkennen ja, wist niet eens dat die er ook was.
waarvan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
School 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Albert Heijn.. Werk dus 
Die 'verassing' kun je zeker niet los kopen in de iTunes store... of wel dan?
albert heijn warnsveld jwz
doe de groeten aan sophie oudijk
(ken terence van aktiesport deventer/zutphen)
laten we weer on topic gaan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ah Warnsveld altijd met die hangjongeren, vandaag ook weer, kriebels
Moet de 4 cd's hier overigens nog steeds s lekker hard weg luisteren... ben niet persoon die zomaar een cd op zet thuis.
Moet de 4 cd's hier overigens nog steeds s lekker hard weg luisteren... ben niet persoon die zomaar een cd op zet thuis.
AH Warnsveld ben ik volgens mij laatst nog geweest, ging met een Coca Cola-vertegenwoordiger mee, wat een winkel! Als het degene is die ik bedoel, draaien ze een omzet van rond de 4,5 ton per week, en hebben ze een oppervlakte waarmee je eigenlijk 2 ton moet draaien. Heldenwinkel.wrote:albert heijn warnsveld jwzdoe de groeten aan sophie oudijk
-
A
Ja, grutjes toch! Die AH in Warnsveld toch.
ik zei nog zo ontopic gaanwrote:Ja, grutjes toch! Die AH in Warnsveld toch.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
You can't stop the AH @ Warnsveld mofockaaahwrote:ik zei nog zo ontopic gaanwrote:Ja, grutjes toch! Die AH in Warnsveld toch.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
AH Warnsveld is idd een aardige grootte winkel en draait zeker heel goed. Laatste tijd is het wat wisselvallig maar voor een voormalig buurtsupermarktje dat een nieuwe filiaal heeft gekregen gaat t superwrote:AH Warnsveld ben ik volgens mij laatst nog geweest, ging met een Coca Cola-vertegenwoordiger mee, wat een winkel! Als het degene is die ik bedoel, draaien ze een omzet van rond de 4,5 ton per week, en hebben ze een oppervlakte waarmee je eigenlijk 2 ton moet draaien. Heldenwinkel.wrote:albert heijn warnsveld jwzdoe de groeten aan sophie oudijk
Wel grappig dat het nu in dit topic over AH warnsveld gaat WTF:P
Ik luister vooral de cd's van Max, Zany en Josh & Wesz meeste nummers op de heady cd stonden al op dat cdtje van DBSTF. Een aantal nummers van headhunterz cd zijn wel dik! Big Bang en Breathe bijvoorbeeld
EDIT: Ik ken geen Sophie
Iemand al iets van de dvd gehoord?
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
lol, in de nieuwsbrief van b2s stond dat ie in april komtwrote:Iemand al iets van de dvd gehoord?
Kan niet wachten!
Ik heb AH Warnsveld helpen opbouwen :-) Ik had ervaring met winkels ombouwen dus mocht kalm aan doen.. AH Aalten :-)wrote:AH Warnsveld ben ik volgens mij laatst nog geweest, ging met een Coca Cola-vertegenwoordiger mee, wat een winkel! Als het degene is die ik bedoel, draaien ze een omzet van rond de 4,5 ton per week, en hebben ze een oppervlakte waarmee je eigenlijk 2 ton moet draaien. Heldenwinkel.wrote:albert heijn warnsveld jwzdoe de groeten aan sophie oudijk