Als je de cd via itunes koopt krijg je dan allemaal losse nummers of 1 track per cd?
hoe betaal je bij itunes?(ik gebruik het noooit)
hoe betaal je bij itunes?(ik gebruik het noooit)
Max Enforcer - Submarine Squad (2007)wrote:wrote:Aan het einde van de CD van Max Enforcer staat de verrassing, een hidden track... Das Boot remix
8 muntjes = 20 euro en dat kost het album ook al je hem in de winkel koopt. Als je hem download op itunes is ie idd 9.99 maar moet je hem zelf branden en heb je geen album waar de cd's inkunnenwrote:Op hardbass was het 8 muntjes terwijl het op itunes voor 10 euro kan kopen
ik dank uwrote:Je krijgt het beide. Dus een continuous mix en losse tracks.wrote:Als je de cd via itunes koopt krijg je dan allemaal losse nummers of 1 track per cd?
hoe betaal je bij itunes?(ik gebruik het noooit)![]()
Je moet gewoon het programma iTunes downloaden via apple.com. In iTunes kun je dan een account aanmaken.
Ja die viel mij ook al op. Lekker plaatjewrote:Zozo die nieuwe Distractor
wat een tegenvaller... net anderhalve minuut ¬¬wrote:Max Enforcer - Submarine Squad (2007)wrote:wrote:Aan het einde van de CD van Max Enforcer staat de verrassing, een hidden track... Das Boot remix
Das wel echt jammer jhaa...wrote:wat een tegenvaller... net anderhalve minuut ¬¬wrote:Max Enforcer - Submarine Squad (2007)wrote:Aan het einde van de CD van Max Enforcer staat de verrassing, een hidden track... Das Boot remix
De eerste x dat ik hem hoorde dacht ik mwuah is nog wel te doen, maar hoe vaker ik hem nu hoor hoe meer ik me eraan ga ergeren ja. Wat een ruktrackwrote:wel jammer dat cd1 met zo;n vreselijke track begint
Was ie dat op het feest zelf maarwrote:Wat een held die Max Enforcer!![]()
lekker aanstellenwrote:Was ie dat op het feest zelf maarwrote:Wat een held die Max Enforcer!![]()
+1 eerst maandelang gold de hemel in prijzen, draaid hij een leuke mash up aan het begin van de setwrote:lekker aanstellenwrote:Was ie dat op het feest zelf maarwrote:Wat een held die Max Enforcer!![]()
Jah Zany heeft er meer een fusion-promo's lijst van gemaakt (wat ik overigens niet erg vindwrote:Geen enkele Crypsis track erop. Valt me dan wel weer tegen
Mag ik vragen wat je hiermee precies bedoeld? ik denk bij deze tekst namelijk aan me overleden maatjewrote:Ran-D & Reddix - Until We Meet Again![]()
R.I.P koen
De broer van Redixx is vermoord, en deze track gaat uit naar hem..wrote:Mag ik vragen wat je hiermee precies bedoeld? ik denk bij deze tekst namelijk aan me overleden maatjewrote:Ran-D & Reddix - Until We Meet Again![]()
R.I.P koenDan zal er bij jou ook vast zoiets achter zitten