Ik hoop hetwrote:Ik den dat Headhunterz met iets verrassends gaat komen, hij heeft denk ik nog wel wat nieuw spul klaarliggen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Compilation 21 tracks
VA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001)
- Label
- B2s Records
- Catalogue number
- CB2S2011001
- 01Max Enforcer & Frontliner - On The Go
- 02Wildstylez - Delay Distortion
- 03Jack Of Sound - A Ghost Story
- 04Max Enforcer & Waverider - Epic
- 05Zatox & Tatanka - Loops & Tings
- 06Frontliner - I Saw It
- 07Noisecontrollers - Give It Up
- 08Toneshifterz - We Are The Future
- 09Max Enforcer & Waverider - Dilemma
- 10The Pitcher feat MC Renegade - Smack
- 11Digital Punk & B-Front - Elements
- 12Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
- 13Tatanka & Zatox pres Wild Motherfuckers - Hard Bass
- 14Ran-D - Feel My Fire
- 15Waverider - Be As One
- 16Frontliner - Extreme Loudnezz
- 17The Pitcher - Burn It
- 18Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix)
- 19Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha ² Remix)
- 20Donkey Rollers - Immortal
- 21Chris One - Psycho
wrote:Alle 4 wel benieuwd naar, meestal zijn deze CD's super divers, dus verwacht van alle 4 wel wat leuks!
En natuurlijk kan die CD van Zany niet anders dan heeeeeel vet worden!
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Ik hoop echt op veel promo's
Ga deze cd namelijk kopen, mits er niks nieuws op staat
Ik weet niet waarom maar ik ben heel erg benieuwd wat er op CD1 komt te staan.
Je spreekt jezelf tegenwrote:Ik hoop echt op veel promo'sGa deze cd namelijk kopen, mits er niks nieuws op staat
Nee? Hij zegt het goed.wrote:Je spreekt jezelf tegenwrote:Ik hoop echt op veel promo'sGa deze cd namelijk kopen, mits er niks nieuws op staat
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Promo's!!! anders geen buy! 
Plieees nieuwe josh & wesz nummers.
Kvind ze allemaal op hhz na interessant, die nieuwe nummertjes van hhz zullen daar wel op staan en komen die within dinges is toch echt niet normaal cheesy vooral met die clip
Kvind ze allemaal op hhz na interessant, die nieuwe nummertjes van hhz zullen daar wel op staan en komen die within dinges is toch echt niet normaal cheesy vooral met die clip
Nee, moet zijn: mits er iets nieuws op staat.wrote:Nee? Hij zegt het goed.wrote:Je spreekt jezelf tegenwrote:Ik hoop echt op veel promo'sGa deze cd namelijk kopen, mits er niks nieuws op staat
Holy shit dat las ik ookwrote:Nee, moet zijn: mits er iets nieuws op staat.
Yep, doe mijn naam eer aan.
Ontopique: Ik ben zeer en zeer benieuwd. Namen staan me iig goed aan!
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Ik twijfelde zelf ook al.. maja zal ook welwrote:Holy shit dat las ik ookwrote:Nee, moet zijn: mits er iets nieuws op staat.Haha never mind!
Yep, doe mijn naam eer aan.
Ontopique: Ik ben zeer en zeer benieuwd. Namen staan me iig goed aan!
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
de must have cd van ieder jaar
Heb je de CD's al gehoord dan?wrote:valt erg tegen, josh & wesz vind ik al 3x niks. Zany en misschien max enforcer is alleen interessant
Ik ben niet iemand van de CD's, maar hoop voor de promobois dat het wat is.
-
M
Kijk hier erg naar uit.
wrote:Heb je de CD's al gehoord dan?wrote:valt erg tegen, josh & wesz vind ik al 3x niks. Zany en misschien max enforcer is alleen interessant
tjah van mij hoeven er geen promo's in, alleen zijn dat vaak wel de nummers die je nog niet vaak geluisterd hebt en dus nog niet zat bent
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Juistwrote:wrote:Heb je de CD's al gehoord dan?wrote:valt erg tegen, josh & wesz vind ik al 3x niks. Zany en misschien max enforcer is alleen interessant
tjah van mij hoeven er geen promo's in, alleen zijn dat vaak wel de nummers die je nog niet vaak geluisterd hebt en dus nog niet zat bent
Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
Ik heb nog nooit zo vaak een cd beluisterd en nog steeds al 10 years of TBY.wrote:Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
Ik zeg ook niet voor niets de meestenwrote:Ik heb nog nooit zo vaak een cd beluisterd en nog steeds al 10 years of TBY.wrote:Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
Ik koop CD's ook voornamelijk voor de promo's, de rest koop ik namelijk zelf wel op hardstyle.com of luister ik in een livesetje als ik ze gemixt wil horen 
Als Stealth van max enforcer op deze cd staat, dan koop ik hem op de 1e seconde.
Een van de beste platen ooit
-
T
Ik sluit me bij jou aanwrote:Als Stealth van max enforcer op deze cd staat, dan koop ik hem op de 1e seconde.
Ik koop hem zoiezo op het feest zelf
Snap eerlijk gezegd het nut van zulke cd's niet als er geen promo's op zouden staan.wrote:Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
-
M
Inderdaad, dat maakt het natuurlijk een stuk minder interessant voor mensen om een CD te kopen lijkt mij.wrote:Snap eerlijk gezegd het nut van zulke cd's niet als er geen promo's op zouden staan.wrote:Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja idd, ik koop ze ook alleen maar voor de promo's.wrote:Snap eerlijk gezegd het nut van zulke cd's niet als er geen promo's op zouden staan.wrote:Het valt mij altijd op dat de meeste mensen toch wel kicken op de nieuwe tracks die erop staan. Ach, is op zich ook niet gek!
die andere tracks heb ik allemaal al liggen, daar hoef ik niet weer een extra cd voor.