tering, laten die italianen ons nu ff horen wat hardstyle is... dat hoort niet! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Tatact - Seiv Mai NaitYouTube
- Activator & Francesco Zeta - Fuoco E FiammeYouTube
- Activator & Zatox - Uocciu Fink?YouTube
- Acti & Zot - Un Disco Per L'Estate 2010YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Netjes hoor!

Dat doen ze al heel lang.wrote:tering, laten die italianen ons nu ff horen wat hardstyle is... dat hoort niet!
Ben ik dan de enige die die track met Zot helemaal geweldig vind met da langzame in en outro?
De rest is ook gewoon held-waardig hoor!
Nee, lekker echt typische gigi-achtige lentowrote:Ben ik dan de enige die die track met Zot helemaal geweldig vind met da langzame in en outro?
+1wrote:Nee, lekker echt typische gigi-achtige lentowrote:Ben ik dan de enige die die track met Zot helemaal geweldig vind met da langzame in en outro?
01. Acti & Zot - Un disco per l'estate 2010wrote:Alleen de track samen met Zatox vind ik nu wel leuk klinken. Vind het tot nu toe gewoon allemaal standaard tracks met een intro, outro en een simpel melodietje.
Het kan me op dit moment dus nog niet veel boeien. Misschien morgen nog maar is beluisteren.
Vind ik niet bepaald standaard klinken maat
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
leuke namen! Maar waarom moet francesco zeta altijd van die tering lange breaks hebben... Ik houd daar echt niet van,, ff stil staan en dan gewoon weer door is beter 
Daarom is Early ookwrote:leuke namen! Maar waarom moet francesco zeta altijd van die tering lange breaks hebben... Ik houd daar echt niet van,, ff stil staan en dan gewoon weer door is beter
Op het lento gedeelte na is het nog steeds vrij simpel. Gewoon een melodietje.. meer niet.wrote:01. Acti & Zot - Un disco per l'estate 2010wrote:Alleen de track samen met Zatox vind ik nu wel leuk klinken. Vind het tot nu toe gewoon allemaal standaard tracks met een intro, outro en een simpel melodietje.
Het kan me op dit moment dus nog niet veel boeien. Misschien morgen nog maar is beluisteren.
Vind ik niet bepaald standaard klinken maat
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
en fransesco zetawrote:Daarom is Early ookwrote:leuke namen! Maar waarom moet francesco zeta altijd van die tering lange breaks hebben... Ik houd daar echt niet van,, ff stil staan en dan gewoon weer door is beter
Vind de hele release tegenvallen..
Seiv mai nait is te cheesy
Uocciu Fink heeft ontzettende kutkicks en de melodie kan me ook niet boeien. De 2e climax is beter, maar de kicks nog steeds
De zot is me te vrolijk en de samenwerking met zeta doet me ook weinig...
Jammer normaal ben ik een grote fan van activator
Zit te wachten op de sampler met Fuckin' Noize, Kick My Brain en Welcome to the Recordshop
Seiv mai nait is te cheesy
Uocciu Fink heeft ontzettende kutkicks en de melodie kan me ook niet boeien. De 2e climax is beter, maar de kicks nog steeds
De zot is me te vrolijk en de samenwerking met zeta doet me ook weinig...
Jammer normaal ben ik een grote fan van activator
Zit te wachten op de sampler met Fuckin' Noize, Kick My Brain en Welcome to the Recordshop
Hopelijk komt deze snel uit, is gelukkig meestal wel zo met Activa Records. 
ik kwijl met je meewrote:Welcome to the Recordshop
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
naja intro van safe my night dan
snel doormixen
Aah, een release om naar uit te kijken 
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Dikke release
vind ze alle 4 gewoon echt te vet ! 
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
oef
door me headset klinkt dit wel zo zalig :| straks als de rest hier wakker is voluit over m'n krk monitoren luisteren
door me headset klinkt dit wel zo zalig :| straks als de rest hier wakker is voluit over m'n krk monitoren luisteren
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Heeeeeeerlijke release, vooral Uocciu Fink
!!
-
WHardtraxxer
- 56 posts member since 2010
- last seen Nov 2020
Fucking briljant.
Acti & Zot en Acti & Zatox,
dat zijn eindelijk weer eens een stel geniale tracks.
Acti & Zot en Acti & Zatox,
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
A Record For The Summer 2010
Save My Night
Fire And Flames
What you think
zoiets ?
Save My Night
Fire And Flames