True, maar om te zeggen dat je ook nog eens met B-Front, Toneshifterz en Noisecontrollers een release had, dat dikt het wel een beetje aanwrote:Uberhaupt om te kunnen zeggen dat je n release op Fusion hebt...wrote:Super toffe actie van Fusion, moet je nagaan dat je als winnaar kunt zeggen met die 3 platen gereleased te zijn!
Prachtige actie!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Compilation 6 tracks
VA - Fusion Remix Contest (FUS100)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUS100
- 01Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
- 02The Pitcher - Smack (Dillytek Remix)
- 03Zany - Widowmaker (Deni & Chaser Remix)
- 04Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
- 05Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
- 06Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Super dat ze dit doen! Natuurlijk is het gaaf om voor de wat onbekendere namen een release te mogen hebben op Fusion!
Ik vind ze alle 3 wel aardig goed gelukt. De minst aansprekende is de Smack remix. De Hardstyle Rockers en Widowmaker (1 van mijn meest favoriete platen van Zany) remixes zijn wel erg goed gelukt!
Dan krijgen we er ook nog een extra cadeau bij en dat is natuurlijk helemaal super!
Deze release gaat zeker aangeschaft worden!
Ik vind ze alle 3 wel aardig goed gelukt. De minst aansprekende is de Smack remix. De Hardstyle Rockers en Widowmaker (1 van mijn meest favoriete platen van Zany) remixes zijn wel erg goed gelukt!
Dan krijgen we er ook nog een extra cadeau bij en dat is natuurlijk helemaal super!
Deze release gaat zeker aangeschaft worden!
Leuke remixen, kunnen alleen nooit tippen aan het orgineel.
De remixes van de donkey rollers platen bestonden al jaren.
Geef mij maar liever een release met 2 goede tracks dan een release met 6 platen die een voldoende scoren.
Geef mij maar liever een release met 2 goede tracks dan een release met 6 platen die een voldoende scoren.
Je hoeft ze niet te kopen hoor.wrote:Leuke remixen, kunnen alleen nooit tippen aan het orgineel.
-
THardtraxxer
- 316 posts member since 2009
- last seen Aug 2015
Had liever Dj Zany - Thughs (Noisecontrollers Remix) of Dj Zany -Wilde Gullie Bass erbij gehad.
Die eerste is al gereleased.. http://www.discogs.com/Zany-Remix-Pack/release/2768784wrote:Had liever Dj Zany - Thughs (Noisecontrollers Remix) of Dj Zany -Wilde Gullie Bass erbij gehad.
Jaja hij is erg lekker, met name de outro! 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
fijne plaat hoor!
-
D
godverdomme die Atrocity remix is echt beest
kan die plaat echt niet afzetten 
-
D
en wilde gullie bass is gereleased op zany zijn albumwrote:Had liever Dj Zany - Thughs (Noisecontrollers Remix) of Dj Zany -Wilde Gullie Bass erbij gehad.
Yeah, die Atrocity remix klinkt erg lekker! 
Vind eerlijk gezegd het origineel iets beter. 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
En thugs remix is al uitgekomen!wrote:en wilde gullie bass is gereleased op zany zijn albumwrote:Had liever Dj Zany - Thughs (Noisecontrollers Remix) of Dj Zany -Wilde Gullie Bass erbij gehad.
Das pas 2 keer gezegd op deze pagina.wrote:En thugs remix is al uitgekomen!wrote:en wilde gullie bass is gereleased op zany zijn albumwrote:Had liever Dj Zany - Thughs (Noisecontrollers Remix) of Dj Zany -Wilde Gullie Bass erbij gehad.
Wel n erg lekkere track trouwens.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
followers remix _0_ die is toch lekkerrr!
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Dan was dat de 3x keer 
Silver Bullet Remix vind ik zwak. Followers rmx is wel oké, maar het origineel blijft onovertroffen. Die Atrocity-remix moet ik nog maar even beluisteren, maar volgens mij was daar ook niet zo heel veel aan.
Edit: atrocity remix is inderdaad behoorlijk zwak...
Last edited by dawasiknie on 11 May 2011 19:44, edited 1 time in total.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Toffe release. Hardstyle Rockers, Atrocity en Followers zijn dik in orde. Andere drie doen me niet zo veel.
Best wel onverwacht dat ze Atrocity en Followers er nog op gooien
Best wel onverwacht dat ze Atrocity en Followers er nog op gooien
Ben ik de neige die de atrocity remix niks vind?
rest van de platen (op smack remix na) is wel dik in orde gelukkig
rest van de platen (op smack remix na) is wel dik in orde gelukkig
-
N
We zitten vaak op 1 lijn. Pauper remixjes van de grote namen daarzo..wrote:Silver Bullet Remix vind ik zwak. Followers rmx is wel oké, maar het origineel blijft onovertroffen. Die Atrocity-remix moet ik nog maar even beluisteren, maar volgens mij was daar ook niet zo heel veel aan.