Dan koop ik hem en rip hem, zodat ik alsnog een digitale versie hebwrote:Wie zegt dat er uberhaupt een digitale versie van komt? Was met 2010 ook niet zo.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Dyprax feat. Tha Watcher - Statement Of Disorder ( Official Masters Of Hardcore 2011 Anthem)
- 02Angerfist - Incoming
- 03Rudeboy - Echoes Of Memories
- 04Nosferatu & The Viper- Hate On Yourself
- 05Angerfist - Riot Starter (State Of Emergency Remix)
- 06Outblast & DJ D - Electro Shocking (Dyprax Remix)
- 07Noize Suppressor & Mad Dog - Bassdrum Bitch
- 08Hellsystem & Predator - Subconcious
- 09T-junction & Dyprax - Arena Of Destiny
- 10Angerfist & Outblast - Odious
- 11T-junction & Dyprax - Religion Of The Beast
- 12Rayden - Ultimate Baxtard (Juanma Remix)
- 13Dyprax - Fuck Your Pride
- 14Eastside Connection - No Authority
- 15Dyprax - Statement Of Disorder (Unexist Remix)
- 16Miosa - Destination Heaven
- 17Dyprax & Angerfist - The Pearly Gates
- 18Angerfist & Tieum - Just Know
- 19Neophyte & Tha Playah - Trasher
Source: rodeomedia.nl
Ah oke.wrote:wrote:Wie zegt dat er uberhaupt een digitale versie van komt? Was met 2010 ook niet zo.wrote: en komen ook op I-tunes beschikbaar
of als los uit cued cdwrote:Ah oke.wrote:wrote:Wie zegt dat er uberhaupt een digitale versie van komt? Was met 2010 ook niet zo.wrote: en komen ook op I-tunes beschikbaarDat houdt dus in dat Remember Me als Radio Edit te koop komt.
Ja maar dan hoor je hem miss ingemixed/uitgemixed worden, heb dan liever een Radio Edit die op de juiste plek een fade in en een fade out heeft.
En binnen, straks heerlijk in de auto luisteren 
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
CD 1
Zo wil ik ze vaker zien 
Echt zo´n enorm vette CD dit. Heerlijk gewoon. Is trouwens te koop @ http://www.zazell.nl/browse_bundle.aspx ... _id=547210
Klote dat je geen lengte kan zien, wil er 4 kopen maar weiger het als ze 2 minuut nog wat duren... Dan wacht ik wel tot die op iTunes is.
De hele CD is ook 83 cent hé. CD 1 + CD 2 (zonder losse nummers) dus voor €1,66wrote:Klote dat je geen lengte kan zien, wil er 4 kopen maar weiger het als ze 2 minuut nog wat duren... Dan wacht ik wel tot die op iTunes is.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ja idd.. Vreemdwrote:De hele CD is ook 83 cent hé. CD 1 + CD 2 (zonder losse nummers) dus voor €1,66wrote:Klote dat je geen lengte kan zien, wil er 4 kopen maar weiger het als ze 2 minuut nog wat duren... Dan wacht ik wel tot die op iTunes is.
Maar als je kijkt er staat bovenin wel de totale speeltijd.. Die is maar 46 min.. 20 nummers, dan zullen de nmmers idd maar 2 minuut nog wat duren
De CD is gewoon full lenght. Kun je altijd nog een cue file maken en dan heb je de nummers ook los. Voor 83 cent kon ik dit niet laten lopen 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ook maar ff gedaan.. Idd ff een cue file afwachtenwrote:De CD is gewoon full lenght. Kun je altijd nog een cue file maken en dan heb je de nummers ook los. Voor 83 cent kon ik dit niet laten lopen
EDIT: en ook gewoon 320 kb/s
Faal het is 43 min.. En tot another level.. rest ontbreekt gewoon
Ook binnen gehaald, echt lekker die CD 1.
Uh, I dunno hoor, maar ik heb toch echt de volledige CD. Hardcore duurt 69 minuten en de hardstyle 77 minuten.wrote:Ook maar ff gedaan.. Idd ff een cue file afwachtenwrote:De CD is gewoon full lenght. Kun je altijd nog een cue file maken en dan heb je de nummers ook los. Voor 83 cent kon ik dit niet laten lopen
EDIT: en ook gewoon 320 kb/s
Faal het is 43 min.. En tot another level.. rest ontbreekt gewoonen die dyprax cd is maar 20 min..
Remember Me duurt dus maar 2:27 minuut en is nog geknipt ook. Waardeloos.
wrote:Remember Me duurt dus maar 2:27 minuut en is nog geknipt ook. Waardeloos.
Ik heb hier gewoon de volledige CD net als Chukkels.
Lucky bastards denk ik maar.
Dit is iig een cd die het kopen ook nog waard is
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Opnieuw gedonwload en nu geeft ie inderdaad wel aan dat ie helemaal full is. Wazig dit..
18 dj mystery - type face (luna & chain reaction remix) 05:15
Is dit de full ofzo?
Is dit de full ofzo?
OOWWWMYYYGOOOD. Type Face Remix Full!

Beter cadeau op mijn neefjes verjaardag kan ik niet krijgen. (Oke.. nja misschien morgen als iemand in een gulle bui is
)
Beter cadeau op mijn neefjes verjaardag kan ik niet krijgen. (Oke.. nja misschien morgen als iemand in een gulle bui is
Japwrote:18 dj mystery - type face (luna & chain reaction remix) 05:15
Is dit de full ofzo?
Ik heb zelf een Cue file gemaakt voor CD 1
http://www52.zippyshare.com/v/46958913/file.html
Bij mij werkt hij, dus hij zou het in princiepe moeten doen. Als je er niet tevreden over bent en je wilt hem aanpassen maar weet niet hoe, stuur me dan een berichtje, dan leg ik het even uit het is niet zo moeilijk.
Geldt ook voor de mensen die een cue file willen van CD2. sorry ik ben nou eenmaal geen echte liefhebber van hardcore dus dan zul je die zelf even moeten maken
http://www52.zippyshare.com/v/46958913/file.html
Bij mij werkt hij, dus hij zou het in princiepe moeten doen. Als je er niet tevreden over bent en je wilt hem aanpassen maar weet niet hoe, stuur me dan een berichtje, dan leg ik het even uit het is niet zo moeilijk.
Geldt ook voor de mensen die een cue file willen van CD2. sorry ik ben nou eenmaal geen echte liefhebber van hardcore dus dan zul je die zelf even moeten maken
18 dj mystery - type face (luna & chain reaction remix)
Echt vet dat ie hier full op staat. 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Cd1 is kei vet!
.
Springen in de auto!
.
Springen in de auto!
-
HHardtraxxer