Geen 1 toneshifterz op cd1
alleen de hardcore cd is natuurlijkc vet
Source: q-dance.nl
wrote:CD1:
3 Tuneboy - Ombrello Maledetto![]()
allereerst vind ik de remix van yellow minute niet veel goeds doen aan het origineel.. dat is gewoon een van de vetste platen ooit, dus dom om te gaan remixen omdat je het waarschijnlijk niet zal overtreffen.wrote:verneuking van het nummer imho... De Yellow Minute Remix daarentegen...wrote:Wel weer even leuk cd'tje :-) en shreek headhunters remix![]()
wrote:CD1:
3 Tuneboy - Ombrello Maledetto![]()
4 Pavo - From Scratch![]()
Dan weet je ook dat de samples hier al eens voorbij zijn gekomen van die HHZ remix?wrote: verder vind ik het wel jammer dat jij een van die persoontjes bent die zo gauw ze de naam headhunterz zien gelijk doorschieten in hun negativiteit en er niks goeds meer vanaf kan.. heb je ooit maar een sample gehoord van de remix? ik ben zelf heel erg benieuwd of headhunterz hier wat moois aan kan maken...
shreek was een vette plaat met een superconcept, en headhunterz IS sowieso wel een genie in produceren maar produceert tegenwoordig gewoon wat matiger... maar misschien met een verouderd concept dat hij weer zn ware zelf laat zien? ik laat me verrassen en het zou zo mooi zijn als mensen zoals jij dat ook eens zouden doen en eerst afwachten tot je het hoort en niet alvorens de track afkraken alleen vanwege de naam headhunterz
wrote:Dan weet je ook dat de samples hier al eens voorbij zijn gekomen van die HHZ remix?wrote: verder vind ik het wel jammer dat jij een van die persoontjes bent die zo gauw ze de naam headhunterz zien gelijk doorschieten in hun negativiteit en er niks goeds meer vanaf kan.. heb je ooit maar een sample gehoord van de remix? ik ben zelf heel erg benieuwd of headhunterz hier wat moois aan kan maken...
shreek was een vette plaat met een superconcept, en headhunterz IS sowieso wel een genie in produceren maar produceert tegenwoordig gewoon wat matiger... maar misschien met een verouderd concept dat hij weer zn ware zelf laat zien? ik laat me verrassen en het zou zo mooi zijn als mensen zoals jij dat ook eens zouden doen en eerst afwachten tot je het hoort en niet alvorens de track afkraken alleen vanwege de naam headhunterzBovendien kan je de samples ook nog eens beluisteren van de cd zelf
zit een fout in de samples, 18 = weet ik niet, 19 is yellow minute A2 remixwrote:01 Wildstylez No Time To Waste
18 Defqon 1 2010 No Time To Waste
19 Defqon 1 2010 No Time To Waste
???
Ja ik ook, vond ik ook al vreemd..wrote:Op de samples hoor ik toch echt, bass, beats & Melody
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:chil
Kheb'm trouwens al op de een of andere manier. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
laten we het jumpen maar achterwege laten, btw die remix van shreek is nog best wel aan te horen. knalde gistre best hardwrote:Vette CD! alleen die hhz rmx vn Shreek![]()
Knallers als shreek kan je beter zo laten
We have to jump!!
wrote:laten we het jumpen maar achterwege laten, btw die remix van shreek is nog best wel aan te horen. knalde gistre best hardwrote:Vette CD! alleen die hhz rmx vn Shreek![]()
We have to jump!!
noob, dat zijn de vocals van Faster 'n Furtherwrote:laten we het jumpen maar achterwege laten, btw die remix van shreek is nog best wel aan te horen. knalde gistre best hardwrote:Vette CD! alleen die hhz rmx vn Shreek![]()
We have to jump!!