Wij komen zaterdag pas aan en blijven slapen tot zondag.wrote:Waterhout denk?! Haha! Wij komen zaterdag daar aan met zn tweeën..
Misschien tot daar!
Source: q-dance.nl
Wij komen zaterdag pas aan en blijven slapen tot zondag.wrote:Waterhout denk?! Haha! Wij komen zaterdag daar aan met zn tweeën..
_0_ Morgen mediamarkt heb ik nog voor 20 €korting! xDwrote:11 juni idd, volgens Media Markt.
Wel raar, aangezien de vorige delen altijd in de 3e week van mei werden uitgebracht.
JA idd maar wel verrekte kut om die tracks te lezenwrote:cd binnen:D lekker cdtje:) voor al hoesje is grappig:P
Je leest het goedwrote:wrote:Leaked!!
yup, kom er ook eerlijk voor uit. laat ze eerst maar eens bijvb defqon goedkoper maken. misschien kopen dan meerdere mensen eerder de cdwrote:Je merkt weer meteen wie er hier legaal aan zijn spullen komt.
ach sommige mensen kopen alles braaf, geloof er geen reet van maar ach. laten we maar weer ontopic gaanwrote:Inderdaad, en ik vind tracks kopen op internet ook veel te duur, als ik alles gekocht zou hebben was ik meer dan 20 000 euro kwijt
Klopt, maar ik vind zelf dat ik het goed recht heb om even te checken of hij lekker klinkt of niet, en indien hij lekker is ik hem alsnog aanschafwrote:Je merkt weer meteen wie er hier legaal aan zijn spullen komt.
Inderdaadwrote:ach sommige mensen kopen alles braaf, geloof er geen reet van maar ach. laten we maar weer ontopic gaanwrote:Inderdaad, en ik vind tracks kopen op internet ook veel te duur, als ik alles gekocht zou hebben was ik meer dan 20 000 euro kwijt
+1wrote:Klopt, maar ik vind zelf dat ik het goed recht heb om even te checken of hij lekker klinkt of niet, en indien hij lekker is ik hem alsnog aanschafwrote:Je merkt weer meteen wie er hier legaal aan zijn spullen komt.
.
+2wrote:+1wrote:Klopt, maar ik vind zelf dat ik het goed recht heb om even te checken of hij lekker klinkt of niet, en indien hij lekker is ik hem alsnog aanschafwrote:Je merkt weer meteen wie er hier legaal aan zijn spullen komt.
.
ja is gewoon foutje in de CUE file gemaaktwrote:Ik hoorde van iemand dat er een track op staat die The Prophet - Counterfeit (Headhunterz Remix) heet?