Ja behoorlijk wat. Hardbass 2018 om er maar eentje te noemen.wrote: Zijn er in de tussentijd ander CD's uitgekomen van evenementen met verschillende artiesten?
Tracklist · 4 tracks
- 01CD1 mixed by Headhunterz & Wildstylez
- 02CD2 mixed by Andy The Core
- 03CD3 mixed by Radical Redemption
- 04CD4 mixed by Rätt N Frikk
Source: bol.com
Haha ooh foutje, ik bedoelde in me eerste post eigenlijk al Hard Bass 2018. Nu snap ik de vraag ook waarom 2017 referentiemateriaal was.wrote:Ja behoorlijk wat. Hardbass 2018 om er maar eentje te noemen.wrote: Zijn er in de tussentijd ander CD's uitgekomen van evenementen met verschillende artiesten?
Lijkt mij een prima samenvatting van het euvel dat compilatie-CD's heet. Gaat ook op voor (de meeste) podcasts trouwens.wrote:Werkt wel 2 kanten op natuurlijk.
Niemand wil nog die cds omdat er amper promo's op staan.
/
Er staan amper promo's op omdat niemand die cds wil.
View on SoundCloud
Alle nieuwe plaatjes staan hier. Als iemand zin heeft kan die ze allemaal in de topics pleuren.
Alle nieuwe plaatjes staan hier. Als iemand zin heeft kan die ze allemaal in de topics pleuren.
Digital Punk & Max Enforcer - Start The Revolution

Ik hoef al niet meer te reageren zie ikwrote:Haha ooh foutje, ik bedoelde in me eerste post eigenlijk al Hard Bass 2018. Nu snap ik de vraag ook waarom 2017 referentiemateriaal was.wrote:Ja behoorlijk wat. Hardbass 2018 om er maar eentje te noemen.wrote: Zijn er in de tussentijd ander CD's uitgekomen van evenementen met verschillende artiesten?
Minus Militia - Bring the pain is toch wel echt een boutplaat van jewelste zeg.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Iddwrote:Minus Militia - Bring the pain is toch wel echt een boutplaat van jewelste zeg.
wrote:Minus Militia is toch wel echt bout van jewelste zeg.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Sound Rush - Guide You
Radical Redemption - The Darkest Moment

Radical Redemption - The Darkest Moment
Zeg dat wel zeg, wat zijn dit voor sounds manwrote:wrote:Minus Militia is toch wel echt bout van jewelste zeg.
Op Brutal 7.0 ook zoveel distortion, klinkt gewoon niet lekker thuis.
A
wrote:Klinkt gewoon niet lekkerwrote:wrote:Minus Militia
J
Tracks Moderator
1228 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Godverdomme.wrote:View on SoundCloud
CD 1 staat al op mixcloud zie ik net. Ga ik eens even beluisteren. 
Live ook niet. Beetje wannabe hard, maar veel mensen vinden 't heel vetwrote:Zeg dat wel zeg, wat zijn dit voor sounds manwrote:wrote:Minus Militia is toch wel echt bout van jewelste zeg.
Op Brutal 7.0 ook zoveel distortion, klinkt gewoon niet lekker thuis.
Heb hem net gevonden op Spotify, weet niet of dit al langer zo is?
Mix 3 wil ik snel vergeten, alleen Darkest Moment als uitschieter.
22 juni is release, dit is elk jaar zowrote:Heb hem net gevonden op Spotify, weet niet of dit al langer zo is?
Oh haha wist ik niet. Dan was ik er vroeg bijwrote:22 juni is release, dit is elk jaar zowrote:Heb hem net gevonden op Spotify, weet niet of dit al langer zo is?
Mix 3 wil ik snel vergeten, alleen Darkest Moment als uitschieter.. Op de vrijdag van het feest komt die online.
View on Spotify
Alsof deze compilatie nog niet kut genoeg was bestaat de CD van Radical op Spotify ook nog eens alleen maar uit mix cuts... Er staat nu dus op dat complete album welgeteld één promo die daadwerkelijk in de vorm van een radio edit beschikbaar is (Sound Rush - Guide You).
Alsof deze compilatie nog niet kut genoeg was bestaat de CD van Radical op Spotify ook nog eens alleen maar uit mix cuts... Er staat nu dus op dat complete album welgeteld één promo die daadwerkelijk in de vorm van een radio edit beschikbaar is (Sound Rush - Guide You).
A
Die mix cuts zijn heel normaal voor dit soort cd's tochwrote:https://open.spotify.com/album/7DiINHwgVdGBQTedKhP1hg?si=CAKz7tlnQMGyzepa25rrHQ
Jep, wil je naar fulls luisteren op spotify dan? Vind dat juist irritant bij alle oudere hardstyle. Tijd dat iemand daar alle radio edits van uitbrengt. 
Vorige jaren waren het gewoon radio edits anders. Alle drie de overige cd's zijn ook gewoon radio edits verder. Vind het op Spotify bijzonder irritant als ik steeds een willekeurig ander nummer ingemixd hoor worden als ik m'n playlist gewoon op shuffle he. Snap dan ook niet waarom er 3 cd's zijn met radio Edits en 1 met mix cuts waar dan net de nieuwe nummers op staan. Maar goed misschien stel ik me wel heel erg aan.