Dit is zo herkenbaarwrote:Of dat dan een of andere vage kennis een hand op jouw hoofd legt bij een hardstyle nummer "jij luistert toch hardcore. Dit is toch jouw mziek"wrote:Handen op elkaars hoofd en dan debiel hakken ja. We leven niet meer in de 90s haha. Kan op een of andere manier ook wel lachen om die domheid
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Weet iemand wanneer deze op spotify komt?
Vrijdag zag ik voorbij komen bij de comments op Facebookwrote:Weet iemand wanneer deze op spotify komt?
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Vergeleken met veel nieuwe freestyle releases is "Kind vd Duivel" een pareltje. In die stijl komt me namelijk een rotzooi uit.
Het nummer zelf is inderdaad nog niet eens zo slecht. Alleen de vocals en dat iedereen ze mee loopt te zingen/neuriën en dat iedereen roept: "Dit is jouw muziek he?!"
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Waar de fuck is de euforische muziek?
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Haha precieswrote:Het nummer zelf is inderdaad nog niet eens zo slecht. Alleen de vocals en dat iedereen ze mee loopt te zingen/neuriën en dat iedereen roept: "Dit is jouw muziek he?!"
wrote:Vannacht weer de opmerking gekregen over kind vd duivel. Ik kon niet leuk doen. Ga voorlopig maar niet meer uit
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeftwrote:Haha precieswrote:Het nummer zelf is inderdaad nog niet eens zo slecht. Alleen de vocals en dat iedereen ze mee loopt te zingen/neuriën en dat iedereen roept: "Dit is jouw muziek he?!"
CD 5 is echt een genot voor de early hardstyle liefhebber... lekkere track keuzes ook
Ja man 4 Early trackswrote:CD 5 is echt een genot voor de early hardstyle liefhebber... lekkere track keuzes ook
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Waar de fuck is de euforische muziek?
Buiten dat... gewoon goede oude tracks van paar jaar terug... vroeger, early... bla blawrote:Ja man 4 Early trackswrote:CD 5 is echt een genot voor de early hardstyle liefhebber... lekkere track keuzes ook
Jezus, TOA - Locker Room Talk moet wel de slechtste TOA plaat ooit zijn.
Staan best wel wat leuke plaatjes op maar ook flink wat platen die echt al uit 2016 dateren volgens mij, best zonde. Laatste CD is wel echt puur goud! 
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
waarom leuk gaan doen? ik word namelijk daadwerkelijk chaggerijnig van die meuk en als lui mij dan kut vinden... tsja, lekker belangrijk.wrote:maar dan toch maar leuk doen want anders ben je weer kut of denken ze dat je chagrijnig bent ofzo
gaan met die banaan, thunder, en year of summer en nog wat van die zooi: zelfde verhaal.