Iemand een cue file van de cd van b-front?
Is wel makkelijk voor in de auto
Source: defqon1.nl
Dit wordt hier niet gedeeld. Regeltjes enzo.wrote:Iemand een cue file van de cd van b-front?
''gekocht''wrote:Wat is dat voor een bullshit? Ik heb de CD digitaal gekocht dus ik zou best wel graag een CUE file van cd 3 hebben, ook al ben ik niet van plan om hem nu te branden op cd.
Als je download ookwrote:''gekocht''wrote:Wat is dat voor een bullshit? Ik heb de CD digitaal gekocht dus ik zou best wel graag een CUE file van cd 3 hebben, ook al ben ik niet van plan om hem nu te branden op cd.
Als je hem digitaal gekocht hebt, heb je toch altijd al de mp3's los van elkaar al?
Euhmm nee..wrote:''gekocht''wrote:Wat is dat voor een bullshit? Ik heb de CD digitaal gekocht dus ik zou best wel graag een CUE file van cd 3 hebben, ook al ben ik niet van plan om hem nu te branden op cd.
Als je hem digitaal gekocht hebt, heb je toch altijd al de mp3's los van elkaar al?
CD 3 heeft niet alleen maar album edits dus passen niet op een cd.wrote:''gekocht''wrote:Wat is dat voor een bullshit? Ik heb de CD digitaal gekocht dus ik zou best wel graag een CUE file van cd 3 hebben, ook al ben ik niet van plan om hem nu te branden op cd.
Jammer dat dat tweede stuk er niet bijzit en dat ie zo kort is.wrote:Last Of Your Kind
Viel mij idd ook op!wrote:Heb t gevoel dat die kick in bustin' jieber een hoop laag mist
Had gisteren cd1 ook ff op de achtergrond aanstaan, maar vind hem zeker niet verkeerdwrote:Ik zal wel een van de weinige zijn hier, maar ik heb toch liever cd 1 dan cd 3