neophyte
die decibel 2010 cd was baas
die decibel 2010 cd was baas
Ran-D & Adaro aliaswrote:wrote:Gunz for Hire?11. Gunz For Hire - GANGSTERS DON'T DANCE
Hier kun je een klein stukje horen.wrote:Ook wel benieuwd naar 08. Proppy & Heady - SUMMER OF 2011 (Prophet's Refixx)
Klinkt wel leukwrote:Hier kun je een klein stukje horen.wrote:Ook wel benieuwd naar 08. Proppy & Heady - SUMMER OF 2011 (Prophet's Refixx)
View on YouTube
Ran-D & Adaro aliaswrote:wrote:Gunz for Hire?
eerst was het idd marlon s, later heeft hij zn alias veranderd in profylerwrote:Is het niet Digital Punk & Marlon S?? in plaats van profyler??
of is dat dezelfde dj??
Wel heerlijke CD..![]()
elites daarintegen..wrote:Toch snap ik niet waarom hij afsluit met Counterfeit, heb 'm dat eerder ergens horen/zien doen.. weet alleen niet meer waar. Is in mijn ogen echt totaal geen afsluit plaat ...
Ik geloof jewrote:Tha Playah On The Edge,Gaat een hele dikke track worden,met veel gevoel,geloof me,
wrote: Ik geloof je
Dat laatste kan ook aan rechten etc. liggenwrote:Vol met toppers!! Dus niet teveel naar die nummers luisteren, anders gaan ze vervelen. En natuurlijk zit er niks van Fusion bij. The Prophet is de schepper van Scantraxx
Of Fusion wil niet bekend worden bij het Black publiekwrote:Dat laatste kan ook aan rechten etc. liggenwrote:Vol met toppers!! Dus niet teveel naar die nummers luisteren, anders gaan ze vervelen. En natuurlijk zit er niks van Fusion bij. The Prophet is de schepper van Scantraxx
Hij bedoeld vast de mensen die naar black gaanwrote:black publiek?