Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: VA - A² Unstoppable
HS Compilation 4 tracks

VA - A² Unstoppable (A2REC100)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC100
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Moet je nagaan dat Firestorm nog geen jaar geleden is uitgebracht. Meen nog te lezen dat hij 4 weken over die kick heeft gedaan. Snap best dat je zoveel werk dan niet na één track al weggooit, maar 4-5 tracks hetzelfde kunstje gaat echt vervelen.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:Raar verhaal, vind het verder ook niet echt wat voor hem. Zo komt ie iig niet over.

Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer. Start is met een lege soundbank voor de gein. Dat eindeloos hergebruiken van gebruikte geluiden begint toch op je zenuwen te werken. Laat staan als je opbouw ook steeds hetzelfde is.

Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Dit inderdaad.
Alleen Revelation vond ik wel sterk
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
TiMOTHYb wrote:Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Op zn album staan er redelijk wat, Inevitable bijvoorbeeld!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TiMOTHYb wrote:Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Oblivion :loving: :loving:
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
wootum wrote:
Oh ja, thanks! Erg sterke plaat, was m vergeten :$
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Jaron de Keyzer
Had gehoopt op een nieuwe kick + sounds die meer bij deze track passen. Word je zelf soms niet moe van het hergebruiken van sounds? Is pure interesse niet als sneer bedoeld smile-emoticon

Digital Punk
Hey Jaron , Bedankt voor je vraag en interesse. Ik denk dat je zoiezo de Full track moet luisteren om een goed oordeel te geven. Ik heb het origineel in zijn waarde gelaten naar mijn mening, daarnaast is hij anders dan het origineel, wat niet per see beter hoeft te zijn natuurlijk. Smaken verschillen.
Ik vind het origineel fantastisch alleen draai ik hem niet meer in de hedendaagse sets. Toen Alpha2 mij vroegen voor deze vond ik het een mooie kans de plaat weer te kunnen draaien nadat ik hem geremixed had.
Over het hergebruik van kicks en Sounds. Dit is geen hergebruikte kick, hoogstens een afgeleide van mijn kick chain. Qua sounds zijn dit sounds vanaf de basis opgebouwd. Het komt natuurlijk uit mijn studio met het Digital Punk sausje. Grtz Rene smile-emoticon
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
_theon_ wrote:
Jaron de Keyzer
Had gehoopt op een nieuwe kick + sounds die meer bij deze track passen. Word je zelf soms niet moe van het hergebruiken van sounds? Is pure interesse niet als sneer bedoeld smile-emoticon

Digital Punk
Hey Jaron , Bedankt voor je vraag en interesse. Ik denk dat je zoiezo de Full track moet luisteren om een goed oordeel te geven. Ik heb het origineel in zijn waarde gelaten naar mijn mening, daarnaast is hij anders dan het origineel, wat niet per see beter hoeft te zijn natuurlijk. Smaken verschillen.
Ik vind het origineel fantastisch alleen draai ik hem niet meer in de hedendaagse sets. Toen Alpha2 mij vroegen voor deze vond ik het een mooie kans de plaat weer te kunnen draaien nadat ik hem geremixed had.
Over het hergebruik van kicks en Sounds. Dit is geen hergebruikte kick, hoogstens een afgeleide van mijn kick chain. Qua sounds zijn dit sounds vanaf de basis opgebouwd. Het komt natuurlijk uit mijn studio met het Digital Punk sausje. Grtz Rene smile-emoticon
Die Digital Punk lult ook als brugman, wat een onzin die laatste 2 zinnen.. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
hotymoty wrote: Die Digital Punk lult ook als brugman, wat een onzin die laatste 2 zinnen.. :thumbdown:
Wie zijn wij om DP niet te geloven, als hij dat zelf zegt? Het antwoord zit 'm meer hier in:
TiMOTHYb wrote:Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer.
Daarbij is het 'veilig' om een bepaalde succesformule te herhalen en dus geen échte nieuwe dingen te proberen. Jammer, maar ik heb nog steeds de hoop dat DP ooit weer met iets aankomt dat aanspreekt en vernieuwend is. :)
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
TiMOTHYb wrote:Raar verhaal, vind het verder ook niet echt wat voor hem. Zo komt ie iig niet over.

Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer. Start is met een lege soundbank voor de gein. Dat eindeloos hergebruiken van gebruikte geluiden begint toch op je zenuwen te werken. Laat staan als je opbouw ook steeds hetzelfde is.

Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Vind radiant met Crypsis nog altijd super :thumbsup:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
kevin-field wrote:
Daarbij is het 'veilig' om een bepaalde succesformule te herhalen en dus geen échte nieuwe dingen te proberen. :)
Het is ook niet erg om een kick, waar hij 4 weken aan gewerkt heeft, vaker te gebruiken. Digital Punk slaat echter door. We hebben nu met Firestorm, Black Demon Remix, Hard Bass Junkie Remix, een deel van My God dat duidelijk op Firestorm lijkt en het stukje van deze track elke keer hetzelfde gehoord. Dat is in mijn ogen echt teveel.

Hij kan daar zelf toch ook niet achter staan door continu 'veilig' te produceren voor het grote publiek? Ik kan me dat niet voorstellen en dat moet toch gaan vervelen in de studio. Bovendien wil je toch experimenteren en nieuwe sounds ontdekken als producer? Hij gebruikt de laatste 2 jaar constant dezelfde formule, kick en sounds.

Maar goed, smaken verschillen en wellicht vindt hij dit echt vet, maar ik kan het me niet voorstellen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wildstylez gebruikt toch ook sinds Year of Summer zijn huidige kick. En daar zeikt niemand over.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Lenny wrote:Wildstylez gebruikt toch ook sinds Year of Summer zijn huidige kick. En daar zeikt niemand over.
de year of summer kick is echt wel anders dan de kick die die nu gebruikt
Last edited by Jeffrey2107 on 14 Jun 2015 22:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Lenny wrote:Wildstylez gebruikt toch ook sinds Year of Summer zijn huidige kick. En daar zeikt niemand over.
Ik vind t bij wildstylez minder vervelend omdat hij de sounds eromheen veranderd. Plus ik ben nog steeds van mening dat je met melodieën meer variatie hebt dan screeches.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
TiMOTHYb wrote:M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Dat lijkt me wel hoor, is gewoon goed mogelijk. Ik vind dat Digital Punk tot en met 2013 een stel platen heeft geproduceerd die echt heel erg vet waren. Daarna is het helaas heel erg snel bergafwaarts gegaan, en daarbij ook zijn dj-sets. De nieuwe producties zitten, in ieder geval qua originaliteit, ver onder het niveau van 2013<.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Genoeg negatieve reacties op facebook, hopen dat ie zelf ook een keer inziet dat ie niet nog langer ze sounds kan blijven uitmelken
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Revelation, Creatures Of The Night, Punk Soul Brother
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote:
Bedankt voor de inzendingen. Dit vind ik dan nog de vetste. Plaat uit 2011 alweer onderhand..
pim0412 wrote:
TiMOTHYb wrote:M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Dat lijkt me wel hoor, is gewoon goed mogelijk. Ik vind dat Digital Punk tot en met 2013 een stel platen heeft geproduceerd die echt heel erg vet waren. Daarna is het helaas heel erg snel bergafwaarts gegaan, en daarbij ook zijn dj-sets. De nieuwe producties zitten, in ieder geval qua originaliteit, ver onder het niveau van 2013<.
Dat het mogelijk is ontken ik niet. Ik verwacht het alleen niet meer, gezien wat jij zegt.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix):

View on Facebook

Dit vind ik dan weer heel vet!
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik ook. als de melodie terugkomt
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
dat gebeurt, althans dat zei edward op zijn instagram
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Survivors remix lijkt inderdaad goed te doen ja :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Bah, die Jaron de Keyzer... wat een hater.

:lol:

Nee prima reactie, en prima antwoord van DP, wie zijn wij om te denken dat deze redenatie niet gewoon oprecht is hoe hij over de track en zo'n remix denkt.

Niet iedereen wil zich elke keer herontdekken en de grenzen verleggen, hij heeft jaren lang een "net-niet" carriere gehad bij Tillt waarin hij een aantal pareltjes heeft gemaakt, ik snap best dat hij de huidige raw hype en het succes dankzij z'n unleashed podcast wat langer wilt vasthouden, dus waarom ineenkeer iets drastisch veranderen dat blijkbaar werkt bij 75% van z'n publiek?

Ik wil niet de moraalridder uithangen, en ik vind het allemaal ook niet geweldig, maar ik begrijp de denkwijze, en ik neem het hem eerlijk gezegd niet kwalijk :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
iRon wrote:Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix):

View on Facebook

Dit vind ik dan weer heel vet!
Niet verwacht van E-Force, maar daarom ook niet minder vet. Leuk!
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Ik had ergens op facebook gelezen dat dit op 20 juni wordt released maar ik kan fout zijn.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Ran-D draaide de Survivors remix net op Defqon, wauw :loving:
Is gewoon een melodie climax.