Ga naar ToffMusic, hij is er, ben net terugwrote:Moet deze echt voor morgen hebben. Voor me vakantie, maar dat zit er niet meer in.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Jammer genoeg woon ik in Rotterdam. Heb jy hem?wrote:Ga naar ToffMusic, hij is er, ben net terugwrote:Moet deze echt voor morgen hebben. Voor me vakantie, maar dat zit er niet meer in.
Nee :p Kga hem later wel eens hale.. khad maar 50 euro bij me xDwrote:Jammer genoeg woon ik in Rotterdam. Heb jy hem?wrote:Ga naar ToffMusic, hij is er, ben net terugwrote:Moet deze echt voor morgen hebben. Voor me vakantie, maar dat zit er niet meer in.
En kaartje kostte me 36 euro en cd is 22 euro
zeker wat een tering lekkere tracklist! Wat een knallers zitten daar tussen zeg:D!

-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik wil hem ook !! Zo'n dikke tracklist.
-
THardtraxxer
- 316 posts member since 2009
- last seen Aug 2015
Machtig Geil gewoon cd 1
Hij staat al overal op het internet, maar kopen is beter, zoiezo voor de kwaliteit.
Hij staat al overal op het internet, maar kopen is beter, zoiezo voor de kwaliteit.
Nou, dankzij deze CD dus de TBY-remix van Rock Civilisation. Wel jammer, want de melodie is een echte bijblijver, maar de rest van het nummer is echt te waardeloos voor woorden... verder wel fijn om Venom-remix, In Other Wordz en Astral te beluisteren, rest is meer van hetzelfde.
CD 2 teveel Traxxtorm en heb ik ook al tig keer langs zien komen, CD3 trekt me niet.
CD 2 teveel Traxxtorm en heb ik ook al tig keer langs zien komen, CD3 trekt me niet.