Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · just now
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Compilation 25 tracks

V.A. REVERZE 2012 (toff029)

Label
Toffmusic
Catalogue number
TOFF029
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Kwisniks wrote:Een en al mainstream meuk op CD 1, nee dankje. Had er op z'n minst een B-Front track tussen gegooit...Gelukkig zitten de goede NC tracks ertussen :P
Ja want B-Front is tegenwoordig ook zo afwijkend van de mainstream.
Begrijp me niet verkeerd, B-Front is goed en redelijk rauw, maar niet ver verwijderd van de mainstream
(alle lof en respect voor B-Front overigens).
Op welke CD de laatste tijd stond geen plaat van B-Front? Hoeft niet overal op te staan.

Dit is wel een leuk album, maar door eerdere releases minder interessant (zoals eerder gezegd).
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Nikkel wrote:
Kwisniks wrote:Een en al mainstream meuk op CD 1, nee dankje. Had er op z'n minst een B-Front track tussen gegooit...Gelukkig zitten de goede NC tracks ertussen :P
Begrijp me niet verkeerd, B-Front is goed en redelijk rauw, maar niet ver verwijderd van de mainstream
Op welke CD de laatste tijd stond geen plaat van B-Front? Hoeft niet overal op te staan.
Dat klopt maar met deze opmerking doelde ik erop dat het de waarschijnlijk de intentie was om een mainstream CD te maken, maar als je het doet, doe het dan goed. :P Dan zat er nog wat variatie tussen. Dit zijn echt bijna allemaal van die standaard plaatjes.
A
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2012
last seen Mar 2012
Kwisniks wrote:
Nikkel wrote:
Dat klopt maar met deze opmerking doelde ik erop dat het de waarschijnlijk de intentie was om een mainstream CD te maken, maar als je het doet, doe het dan goed. :P Dan zat er nog wat variatie tussen. Dit zijn echt bijna allemaal van die standaard plaatjes.
Het lijkt mij vrij logisch dat ze voor een "mainstream" CD gaan als ze het onder een groot festival naam uitbrengen zoals Reverze. Het doel is ten slotte om zoveel mogelijk te verkopen.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Kun je beter de Hardbass CD halen, daar staat vrijwel alles op en nog veel meer..
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
MacMichael wrote:Kun je beter de Hardbass CD halen, daar staat vrijwel alles op en nog veel meer..
Of course.. gaat niet anders met 4 CD's he ;)
Dit gaat wel over 1 Hardstyle en 1 Jump/Tek CD... hm hm :)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Rayn wrote:
MacMichael wrote:Kun je beter de Hardbass CD halen, daar staat vrijwel alles op en nog veel meer..
Of course.. gaat niet anders met 4 CD's he ;)
Dit gaat wel over 1 Hardstyle en 1 Jump/Tek CD... hm hm :)
Ik bedoel meer dat er een hoop promo's stonden op de Hardbass CD en hier eigenlijk nauwelijks iets op, want die staan dus allemaal al op de Hardbass CD.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Promo's zijn niet alles, ook al doe ik het daar altijd wel voor :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
patrickjeb wrote:Promo's zijn niet alles, ook al doe ik het daar altijd wel voor :P
Dan is het tijd geworden eens te stoppen met het woord 'Promo' te gebruiken want dat is onjuist gebruik van dat woord.