Binnen! 
woon ook in limburg en heb hem alwrote:Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachtenNog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken.
DAVIDE SONAR
woon ook in limburg en heb hem alwrote:Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachtenNog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken.
Juist, haal hem ook net uit de bus! Gruwelijkwrote:nee hoor ik woon in zuid-limburgwrote:Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachtenNog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken.
Heb al opstaan
wrote:Wie o wie maakt er ff een torrent file?![]()
lelijkwrote: De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :')
Eigenlijk wel ja maar ja, als je je ogen dicht doet is het net alsof je er weer bentwrote:lelijkwrote: De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :')
hier nog eenwrote:nee hoor ik woon in zuid-limburgwrote:Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachtenNog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken.
Heb al opstaan
Ik begin net met kijken naar de Shamans maar... de DVD heeft me nog niet omvergeblazen, vooral tot DBSTF is het handjesklap en met name de 1e 15 minuten, Isaac zie je maar 5 minutenwrote:Eigenlijk wel ja maar ja, als je je ogen dicht doet is het net alsof je er weer bentwrote:lelijkwrote: De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :'):') Hoop dat de dvd'tjes beter zijn, vanavond meteen kijken als ik thuis ben!
Ja de dvd viel erg tegen.wrote:Pfff, wat een saaie DVD om aan te horen. De show is wel vet, maar de setsBevestigd alleen maar weer wat ik die nacht daar heb gehoord.
Ben benieuwd naar de Hard Bass DVD, daar wisten ze tenminste wat HARDstyle was.
Ow jammerwrote: Diegene vermelde dat hij b2s een mail had gestuurd met de vraag of er dus een hb dvd zou komen. waarop geantwoord werd van niet!
Nja dat is wat ik heb gelezen.. Ik weet niet of het dus waar is, ik hoop ook nog steeds op een dvd van Hard Bass want dat was echt dik!wrote:Ow jammerwrote: Diegene vermelde dat hij b2s een mail had gestuurd met de vraag of er dus een hb dvd zou komen. waarop geantwoord werd van niet!
Nou, dat zegt nog helemaal nikswrote:Nja ik lees net nog ff het verhaal op de b2s site door met daarbij de aankondiging van de report en dit staat er onder andere in:
Nu, 2 weken na het evenement, is het gehele party report online. Deze 25 minuten durende special is gratis te downloaden in HD kwaliteit en kun je dus zelf branden op DVD om bij de rest van je verzameling te zetten!
Vooral die laatste zin laat mij denken dat er geen komt!
wat ik net allemaal heb gehoort is dat het dus is tegengevallen dus voormij word het um ook niet die van vorig jaar ligt hier nog en kijk hem nog vaakwrote:Eigenlijk wel ja maar ja, als je je ogen dicht doet is het net alsof je er weer bentwrote:lelijkwrote: De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :'):') Hoop dat de dvd'tjes beter zijn, vanavond meteen kijken als ik thuis ben!
wrote:CD is toch crap, goede kwaliteit of niet.. DVD ga ik pas over 3 maanden kopen, maandag voor 3 maanden naar spanje.