Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Unresolved - The Big Bad Wolf (GBD134)

Label
Gearbox Digital
Catalogue number
GBD134

Source: djtunes.com

Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Unresolved - The Big Bad Wolf (GBD134)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 26/12/2015

Tracks:
Unresolved - The Big Bad Wolf

Samples:
View on YouTube

Bron: http://www.djtunes.com/unresolved/the-big-bad-wolf
Last edited by tjakevladze on 21 Sep 2015 14:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
wel lekkere melodie als hij daarvoor kiest!
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
@56:58

View on SoundCloud
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Vind dit wel een leuk plaatje van unresolved :D
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Agressieve screeches
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
wat een herrie
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Niet verkeerd hoor ^^
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ben ik de enigste hier die, afgezien dat het standaard meuk is, het ook gewoon echt totaal nergens naar vind klinken? Wat een slechte kwaliteit zeg.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
die melodie vind ik wel grappig, alleen jammer van zon 1e climax screechfestijn
Last edited by Jeffrey2107 on 11 Dec 2015 17:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik krijg hier oprecht kippenvel van. Alleen dan wel omdat het zo tenenkrommend slecht is. Allejezus wat zijn die screeches kut, die melodie is fucking random en verschrikkelijk slecht afgewerkt. Ow man wat haat ik het dat er zoveel mensen dit bestempelen als 'hard' en 'chill'. Godverdomme wat kut.

Oja, heerlijk dat BPM op 185000, klinkt ook echt heerlijk zo thuis.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
Hoort niemand dat wolvengeluid door het eerste gedeelte..? Dat vind ik nog het slechtst
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
lelijk die hoge screeches, bloed stroomt gewoon uit mn oren
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Eentje jankt om een wolf geluid aan het begin andere begint over ''slechte kwaliteit'.

Kom kom jongens dit is geen speeltuin he xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
IHanterI wrote:Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Eentje jankt om een wolf geluid aan het begin andere begint over ''slechte kwaliteit'.

Als dit een B-Front nummer was, waren de reacties wel iets minder erg, maar als je eerlijk oordeelt moet je toch echt concluderen dat dit geen geweldige kwaliteit is. En afgezien van de kwaliteit, vind ik het persoonlijk ook een vervelend nummer met die uitgemolken screeches en kick.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Chroman wrote:
IHanterI wrote:Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Als dit een B-Front nummer was, waren de reacties wel iets minder erg, maar als je eerlijk oordeelt moet je toch echt concluderen dat dit geen geweldige kwaliteit is. En afgezien van de kwaliteit, vind ik het persoonlijk ook een vervelend nummer met die uitgemolken screeches en kick.
Maar iedereen geilt op B-Front (Ik ook) tot nu toe vindt ik elke track van hem goed.

Unresolved is ook een van de meer ''upcoming hardstyle producers'' Hij heeft 15.5k facebook likes, hij produceert heel veel en meeste van zijn tracks zijn ook om te ''rammen'', ik zelf zou niet begrijpen waarom echt veel mensen hierop deze track vooral niet goed vinden, goeie melodie/kick en dat screechfestijn is gewoon leuk? EN hij zet zelfs een climax in ze track wat hij normaal niet doet en 5 anti's erin pompt.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden
Ik zou dat wel begrijpen als je een track van iemand luistert met een goeie melodie en dan doet hij 2 anti's erin.

Maar alle laatste tracks van Unresolved hebben gewoon nu 1 anti en dan een climax, die jonge leert het wel.

En een anti is goed voor live op een festival (thuis ook maar live beter).
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
IHanterI wrote:
Ik zou dat wel begrijpen als je een track van iemand luistert met een goeie melodie en dan doet hij 2 anti's erin.

Maar alle laatste tracks van Unresolved hebben gewoon nu 1 anti en dan een climax, die jonge leert het wel.

ook dan heb je mensen die geen anti willen, al zit er nog een 2e climax met melodie erin (of 1e climax melodie en 2e anti). bovendien komt de melodie er pas in als 3e climax

en wat er live en thuis beter is is niet voor iedereen gelijk (iets met smaak enzo)
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:
IHanterI wrote:

ook dan heb je mensen die geen anti willen, al zit er nog een 2e climax met melodie erin (of 1e climax melodie en 2e anti)

en wat er live en thuis beter is is niet voor iedereen gelijk (iets met smaak enzo)
Wat vind je van deze dan?
View on SoundCloud
Geen anti maar gewoon climax. (Die melodie lijkt wel heel veel op Coone - Monstah) maar nog steeds hij komt wel met originele tracks.
G
Hardtraxxer
459 posts member since 2012
last seen Sep 2019
IHanterI wrote:
Wat vind je van deze dan?
View on SoundCloud
Geen anti maar gewoon climax. (Die melodie lijkt wel heel veel op Coone - Monstah) maar nog steeds hij komt wel met originele tracks.
[/quote]

View on SoundCloud

For this one I actually pushed Unresolved to create something different and unique, so it is interesting to hear peoples reactions to this track. Then again, the whole album was created to push all the artists out of their comfort zone.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Gearbox wrote: For this one I actually pushed Unresolved to create something different and unique, so it is interesting to hear peoples reactions to this track. Then again, the whole album was created to push all the artists out of their comfort zone.
Everything I said about Unresolved was in a positive way, I'm a big fan of him and like every single track he makes, I'm just standing up for him here because apparently most people on here don't like his songs.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Wat het met Unresolved denk ik is, of je nou want anticlimaxen of wat dan ook houdt, is dat de platen kwalitatief gewoon niet sterk zijn. Om een voorbeeld te noemen: de screeches. Alsof je met een set vlijmscherpe spijkers over een krijtbord loopt te krassen; hoe schel wil je het hebben.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
BuzzLightyear wrote:Wat het met Unresolved denk ik is, of je nou want anticlimaxen of wat dan ook houdt, is dat de platen kwalitatief gewoon niet sterk zijn. Om een voorbeeld te noemen: de screeches. Alsof je met een set vlijmscherpe spijkers over een krijtbord loopt te krassen; hoe schel wil je het hebben.
Als hij echt ''lage kwaliteit tracks'' maakte dan denk ik niet dat hij 15.5k facebook likes zou hebben en non-stopt geboekt worden overal.