Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.
Beetje overdreven, imo stuk beter dan het origineel.wrote:Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.
Na het horen van een aantal snippets van zijn nieuwe tracks, toch nog steeds positief verrast door hem.
Beetje overdreven reactie.wrote:Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.
Die jongen heeft een fout gemaakt, maar hij heeft wel gewoon veel talent.
Zal me niets verbazen als hij achter een heleboel vette tracks zit van andere producers.
Ben blij voor hem dat er in ieder geval nog wel mensen zijn die met plezier naar zijn tracks luisteren, ben sowieso nooit fan van hem geweest en net het moment dat ik zijn tracks leuk begon te vinden heeft hij idd een grote fout gemaakt. En vrijwel het enige wat hij hieraan heeft gedaan is de melodie die Unresolved (inderdaad) helaas niet heeft gebruikt wel over te nemen in een climax. Voor de rest is dit niet beter dan andere standaard tracks imo.
Het stijltje van Thyron dat ik zo tof vond lijkt compleet verdwenen in deze track, jammer. (Ja, ik begrijp dat het een remix is.)
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Inderdaad erg overdreven ja, aangezien het nog best een leuke remix is.wrote:Beetje overdreven, imo stuk beter dan het origineel.wrote:Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.
Na het horen van een aantal snippets van zijn nieuwe tracks, toch nog steeds positief verrast door hem.
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Erg toffe remix! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Dan mag deze dicht