Last edited by Zwollie95 on 31 May 2015 20:09, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Kan op dit moment niet luisteren maar bij het aanzien van de titel heb ik al wel een idee over hoe de track zal gaan.
Ik ga dit niet eens meer luisteren (titel)... Unresolved 
Laat dan ook de 'O' weg, als het zo stoer moet zijn.
-
B
Iddwrote:Kan op dit moment niet luisteren maar bij het aanzien van de titel heb ik al wel een idee over hoe de track zal gaan.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
alles kut enter
-
S
Plaatje lijkt nog best aardig te klinken, dikke bak drive zo te horen.
Wat maakt die titel uit.. tis toch allemaal t zelfde toch? Sub Sonik , dit.. en de meeste raw style tracks. Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair 
Klinkt erg origineel en de tracknaam bevalt me ook wel! Prima toevoeging aan de scene deze man...
Ik luister zijn tracks niet, like hem niet op facebook of waar dan ook qua social media en zal hem altijd ontwijken op festivals, en dan moet ik er geen aandacht aan besteden. Juist?wrote:Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair
Stop astjeblieft met van die tracks tegen 'haters', begint echt pijnlijk te worden nu.
Dat is toch juist het probleem waar iedereen commentaar op geeft? En negatieve aandacht is ook aandacht gaat hier niet echt op.wrote:Wat maakt die titel uit.. tis toch allemaal t zelfde toch? Sub Sonik , dit.. en de meeste raw style tracks. Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair![]()
hoort het bij het nummer of zit ie gwn serieus heel de tijd aan zn flanger/filter te draaien? klinkt ontzettend kut
verder niks positiefs te melden
Nee dit zit in het nummer.wrote:hoort het bij het nummer of zit ie gwn serieus heel de tijd aan zn flanger/filter te draaien? klinkt ontzettend kut
Op zijn facebook kan je een stukje in wat hogere kwaliteit luisteren.
Die opbouw met die kicks die van pitch veranderen klinkt nog best leuk.
Alleen inderdaad jammer dat hij dan zon anti erin gooit.
Hij is getalenteerd, zijn nummers met een melodieuze climax zijn echt pareltjes, maar dat doet hij te weinig.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
OKBYE
Zal ik de moeite nemen om het te beluisteren? 
-
K
Neewrote:Best leuk gedaan met die kicks
wrote:http://www.facebook.com/unresolvedmedia/videos/vb.219010748282102/371265616389947
Best leuk gedaan met die kicks

-
B
Al die comments "you're already better than E-Force" 
Ja die anti is 3x niets. Maar die opbouw is best origineel en leuk gedaan.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Die goedkope phaser 
Z'n logo doet me denken aan FarCry
, nee vind dit echt 3x niks 
Uit het filmpje kan je niet zoveel op maken... Maar keer wat meer melodieën in ze qlimaxen zou een verbetering zijn!
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Beter kwaliteit.
Ik hoor geen verschil tussen het begin en eind. Klinkt allemaal het zelfde.
Het is één en al copy paste, en om nog maar niet over die originele screech te beginnen. Denk niet dat je nog lager kan zakken als deze man wbt inspiratie.
je zou kunnen zeggen dat Mr Unresolved zijn inspiratie en zaakjes nog niet heeft opgelost. (snap je hem?) gehgeh.
Dit was mijn preek.
Het is één en al copy paste, en om nog maar niet over die originele screech te beginnen. Denk niet dat je nog lager kan zakken als deze man wbt inspiratie.
je zou kunnen zeggen dat Mr Unresolved zijn inspiratie en zaakjes nog niet heeft opgelost. (snap je hem?) gehgeh.
Dit was mijn preek.