Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Unkind - What We Gonna Do / Get Up
HS EP 2 tracks

Unkind - What We Gonna Do / Get Up (SPOON104)

Label
Spoontech
Catalogue number
SPOON104
  1. What We Gonna DoYouTube
  2. Get UpYouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Unkind - What We Gonna Do / Get Up (SPOON104)

Label: Spoontech Records
WEB release: 03/04/2017

Tracks:
1. Unkind - What We Gonna Do
2. Unkind - Get Up

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: YT
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
What We Gonna Do doet me tot nu toe helemaal niks. Is het allemaal gewoon net niet. :(
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Nondeknetter die climax :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Mid vind ik nog wel vet. Maar de climax.. tja ook niet helemaal mijn ding.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Wat een klappers zeg bij what you gonna do :oh:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Het feit dat ie niet fatsoenlijk kan mixen en dat hij eigenlijk alleen maar halve gearbox shit maakt vind ik totaal niet passen bij spoontech...

ipv dat ik een stijgende lijn zie, vind ik hem alleen maar minder boeiend worden. Laat Vyral maar loudness afsluiten in het vervolg.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Rickzel wrote:Het feit dat ie niet fatsoenlijk kan mixen vind ik totaal niet passen bij spoontech...
Dan past hij juist wel bij Spoon! :P

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Rickzel wrote:Het feit dat ie niet fatsoenlijk kan mixen en dat hij eigenlijk alleen maar halve gearbox shit maakt vind ik totaal niet passen bij spoontech...

ipv dat ik een stijgende lijn zie, vind ik hem alleen maar minder boeiend worden. Laat Vyral maar loudness afsluiten in het vervolg.
Toen ik dit nummer hoorde moest ik ook meteen aan Gearbox denken. Lijkt wel heel veel op elkaar.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Ondanks dit best een vette plaat is die er live wel flink op zal klappen, vind ik dit ook totaal niet bij Spoontech passen helaas. :(
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Get Up ook in OP
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Ik zie bij alle twee de tracks Italianen schreeuwend en mee kickrollend in een slaapkamer studiootje voor me
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Indy wrote:Ondanks dit best een vette plaat is die er live wel flink op zal klappen, vind ik dit ook totaal niet bij Spoontech passen helaas. :(
(Helaas) ben ik het met Indy eens ja. Vind dit soort muziek totaal niet bij het label passen. Schreeuwerige raw wat we eigenlijk al teveel hebben..
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Eigenlijk allebei prima platen! Zoals al eerder aangegeven, zijn deze tracks alleen niet van de norm die Spoontech zo onderscheidend maakt van de rest.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Get up vind ik nog wel vet, lekker wat drive. What we gonna do vind ik niet zo fijn klinken. Ben het idd wel eens met hierboven dat dit een sound is die niet bij Spoontech past.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Live gaan deze kicks best goed, maar ik vind ze veel te geforceerd overkomen. Verder vind ik in beide platen nergens echt een leuk element. Helaas.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Lijkt wel alsof Spoon even snel een 'talentje' heeft meegepikt dat kan meeliften op de Gearbox hype... zie namelijk niet in waar het op gebaseerd is dat deze gast bij de club genomen is :P

zeg verder niet dat hij niks kan, en die eerste collab met malice vond ik echt tering vet, maar alsnog blijf ik er bij dat ik het echt niks voor spoontech vind... die moeten toch op z'n minst iets unieks doen zoals Mind Dimension en Vyral bijvoorbeeld wel hebben...
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Indy wrote:Ondanks dit best een vette plaat is die er live wel flink op zal klappen, vind ik dit ook totaal niet bij Spoontech passen helaas. :(
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Het zijn vooral door dit soort platen dat ik op Loudness niet echt het gevoel had bij een Spoontech artiest te staan. Moet zeggen dat ik deze kicks wel fijner vind dan degene die Malice en Rebelion gebruiken, aangezien dat echt heel erg geforceerd hard is. Maar bij Spoontech denk ik toch meer aan platen met een meer eigen sound. Vind dit redelijk generiek klinken.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Thommy wrote:Het zijn vooral door dit soort platen dat ik op Loudness niet echt het gevoel had bij een Spoontech artiest te staan. Moet zeggen dat ik deze kicks wel fijner vind dan degene die Malice en Rebelion gebruiken, aangezien dat echt heel erg geforceerd hard is. Maar bij Spoontech denk ik toch meer aan platen met een meer eigen sound. Vind dit redelijk generiek klinken.
Ik vind juist deze kicks geforceerd eerlijk gezegd.. xd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Ja oke, had het misschien iets anders moeten verwoorden. Bedoelde meer dat de meeste kicks van Malice en Rebelion ook nog eens lelijk klinken. Dat vind ik hierbij een stuk minder. Daarbij doel ik vooral op de pollepel en koekepan kicks.
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Spoontech onwaardige EP. Heel jammer want de CC Flow remix vind ik echt vet
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
martieboy wrote:Spoontech onwaardige EP. Heel jammer want de CC Flow remix vind ik echt vet
Ik denk eigenlijk ook dat Mind Dimension het meesterbrein is achter die plaat.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Erg hoog gearbox gehalte deze 2 platen... wereld van verschil als je de platen van vyral luistert.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
yannickvk wrote:
martieboy wrote:Spoontech onwaardige EP. Heel jammer want de CC Flow remix vind ik echt vet
Dat denk ik ook wel ja. Hoor je grotendeels ook wel.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Zamble wrote:
yannickvk wrote:
Dat denk ik ook wel ja. Hoor je grotendeels ook wel.
Mind Dimension kicks. :$