Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Unreleased Single

Unkind - Like A Bitch

1. 01Like A Bitch
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Artiest: Unkind

Track(s): Like A Bitch

Sample/video: View on Facebook

Bron: Facebook

LIKE A BITCH!! Yesterday I premiered my new track named "like a bitch" More info soon
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Had zo een Malice plaat kunnen zijn dit. Doet me sterk denken aan de Girls Love Techno Bootleg.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.

Hij mixt 'm trouwens ook weer lekker uit op het einde in dat fb filmpje. xd
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Helicaze wrote:Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.
Dit dus. Best jammer, want zijn stijl pakte mij best wel. Fuck You vind ik echt een geweldige plaat om te horen.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Helicaze wrote:Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.

Hij mixt 'm trouwens ook weer lekker uit op het einde in dat fb filmpje. xd
Die tease die qua timing ook net niet uit komt :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
Malice & Askaro - The Sentence. Buiten dat het stijltje van Unkind heel erg aansluit bij Malice, gaat hij nu ook nog dezelfde vocals gebruiken.
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2015
last seen Apr 2020
Kan veel waarderen maar dit is naar mijn mening gewoon één grote bak herrie, geen idee waarom spoontech deze man getekend heeeft...
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Als die MC wat zegt krijg ik meteen een kermisgevoel.

OT: begin vond ik nog wel lekker klinken, maar dat laatste niet, maar ff afwachten op een betere preview
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
bij het zien van dat filmpje moest ik meteen hier aan denken:
:x
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Jonas wrote:Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.
Helaas wel mee eens... En na die set op loudness was ik er sowieso klaar mee. Dit hoort niet op spoontech thuis. Zo'n groot verschil qua kwaliteit met bijvoorbeeld een d-verze, infirium of vyral.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Hekzitter wrote:
Jonas wrote:Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.
Helaas wel mee eens... En na die set op loudness was ik er sowieso klaar mee. Dit hoort niet op spoontech thuis. Zo'n groot verschil qua kwaliteit met bijvoorbeeld een d-verze, infirium of vyral.
Verschil in kwaliteit kan altijd vibd ik. Niet iedereen zit op hetzelfde niveau qua produceren. Maar dat je dan zowel in sets als producen de stijl van Gearbox achterna gaat als een schaap dat ook wil scoren terwijl je bij Spoontech zit, dat gaat er bij mij niet in.