Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 36 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Typhoon - My Generation

1. My GenerationYouTube
Hardtraxxer
170 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Artiest: Typhoon

Track(s): My Generation

Sample/video: View on YouTube

Bron: FB Typhoon
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Saai. :yawn:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi xd

Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik sluit met aan bij BB, dit klinkt echt precies zoals een aantal TiH platen, vind hier trouwens helemaal niks aan
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
TiHphoon
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Doe mij maar tracks als Vampires en Glimpse Of The Future, vind hier niet zoveel aan.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
iRon wrote:Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.
Die kicks in Glimpse Of The Future is een 1 op 1 rip van een Angerfist kick.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Broken Balance wrote:Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi xd

Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.
Precies dit! duidelijk een fan van AoF :P
Nee dit is niks net als dat hele TiH gebeuren
A
Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai -.- trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
AndyAsteroids wrote:Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai -.- trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalen :P
O
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2014
last seen Feb 2017
Slechte kicks in vergelijking met glimpse of the future....
A
Rickzel wrote:
AndyAsteroids wrote:Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai -.- trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalen :P
Ja dat is waar, maar dit is nou niet echt een eigen stijl ofzo. Zoals eerder gezegd dit klinkt heel erg als die TiH troep. Had eigenlijk moeten zeggen: Typhoon moet zich eens gaan afvragen wat hij nou precies wil maken.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Zonde dit...