Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Saai. 
Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi 
Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.
Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.
Ik sluit met aan bij BB, dit klinkt echt precies zoals een aantal TiH platen, vind hier trouwens helemaal niks aan
Doe mij maar tracks als Vampires en Glimpse Of The Future, vind hier niet zoveel aan.
Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.
Die kicks in Glimpse Of The Future is een 1 op 1 rip van een Angerfist kick.wrote:Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Precies dit! duidelijk een fan van AoFwrote:Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi
Nee dit is niks net als dat hele TiH gebeuren
-
A
Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai
trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalenwrote:Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saaitrouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
-
OHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2014
- last seen Feb 2017
Slechte kicks in vergelijking met glimpse of the future....
-
A
Ja dat is waar, maar dit is nou niet echt een eigen stijl ofzo. Zoals eerder gezegd dit klinkt heel erg als die TiH troep. Had eigenlijk moeten zeggen: Typhoon moet zich eens gaan afvragen wat hij nou precies wil maken.wrote:waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalenwrote:Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saaitrouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?