Zullen er uberhaubt mensen zijn die dit album gaan kopen?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 13 tracks
Typhoon - Enter The Typhoon (EXTREMECD01)
- Label
- Unite Extreme
- Catalogue number
- EXTREMECD01
- 01Enter The Typhoon
- 02Release Me
- 03The Master
- 04Typhoon vs Delete - Firing
- 05Typhoon vs Crypsis - Underground Shit
- 06In Other Words
- 07Wreck
- 08Typhoon vs The R3belz - Stay Strong
- 09Cop Killa (2015 Edit)
- 10We Are The Prey
- 11Unknown World
- 12My Generation
- 13Loud Noizes (Loud HC Mix)
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Alleen die ekte ekte rawboyz.wrote:Zullen er uberhaubt mensen zijn die dit album gaan kopen?
Wat is Wreck trouwens een ongelofelijke kutplaat. Kan me niet voorstellen dat iemand dit kan waarderen.
wrote:Ik kon geen brrm tsj plaatje vinden. Ik geef mijn verlies toe. Ik ben een waardeloze troll

Die kicks zijn zo overheersend in Wreck.. opzich zijn de break / kickrolls nog best leuk (niet meer dan dat).
-
S
Best een leuk plaatje op die kut intro na 
Horen we ook weer eens iets van The R3belz. Leuke plaat!
Jammer van die Typhoon kicks, vind dat echt niks. Voor de rest klinkt het meer als een R3belz solo plaat
R3belz gedeelte klinkt wel leuk, Typhoon verneukt het
Leuke come back ook op deze manier.
-
K
R3belz stuk is best leuk gedaan! Na een paar keer luisteren ook best een fijne melodie
Typhoon weet zijn stuk uiteraard weer te verneuken 
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Ben zelf absoluut geen fan van Typhoon, heb hem een aantal keer live gezien en eigenlijk nooit een zak aan, maar eerlijk is eerlijk een paar van de nummers op het album vond ik toch best leuk, Firing, The master en die collab met the r3belz vidn ik alledrie best aardig. Wil overigens niet zeggen dat het super dikke platen zijn ofzo, verre daarvan
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Er staat versus The R3belz. Wat houdt dat ook alweer in?
-
JHardtraxxer
- 54 posts member since 2014
- last seen Jul 2016
Das italiaans voor &wrote:Er staat versus The R3belz. Wat houdt dat ook alweer in?
Alle info staat in OP. Album bevat maar 13 tracks waarvan We Are The Prey al gereleased is. Ook Cop Killa heeft een 2015 Edit gekregen en Loud Noizes een 'Loud HC Mix'. Previews die nog niet in OP staan zijn hier te beluisteren
-
K
Dit is echt met een hele grote stip het allerslechtste hardstyle/rawstyle album ooit gemaakt
Hier kun je toch niet trots op zijn?
Enigste plaatjes die me wel pakken zijn We Are The Prey en Unknown World 
Kicks trekken op niks, sommige platen is de insteek wel leuk maar voor mij loon het niet als ik een uur lang naar afgevlakte dreuntjes moet luisteren met een distortion erachter met het geluid van een vooroorlogse decoupeerzaag.
Ik vrees dat ik het hier mee eens ben. Kom op, iedereen met enigszins werkende oren heeft door dat dit kwalitatief zwaar ondermaats is. Ik denk dat de Bristol stool chart maar eens een nummer 8 moet krijgen, zijnde: dit album, Hardstyle Bitches en The Prophet.wrote:Hier kun je toch niet trots op zijn?
Last edited by BuzzLightyear on 01 Apr 2015 17:10, edited 2 times in total.