deze mag van mij snel komen:P...laat die TNT maar wachten en release eerst deze maar 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Tuneboy - Hear This / Eins Zwei Telefunken (TTC064)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC064
- Hear ThisYouTube
- Eins Zwei TelefunkenYouTube
Source: technoboy.it
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Eins Zwei telefunken wat een ruk nummer. Niet aan mij besteed
Ik verwacht net z'n super hard rag stukje zoals in OM, daar zat deze ook niet in de previewwrote:Eins Zwei Telefunken is ook lekker! Maar niet beter dan OM
+1!wrote:Ik verwacht net z'n super hard rag stukje zoals in OM, daar zat deze ook niet in de previewwrote:Eins Zwei Telefunken is ook lekker! Maar niet beter dan OM
ja oke, maar OM vind ik echt een geniaal nummer, ben benieuwd of er idd nog zon rag stukje alsin OM in zit.wrote:Ik verwacht net z'n super hard rag stukje zoals in OM, daar zat deze ook niet in de previewwrote:Eins Zwei Telefunken is ook lekker! Maar niet beter dan OM
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Het is te hopen! Vooralsnog klinkt ie superwrote:Ik verwacht net z'n super hard rag stukje zoals in OM, daar zat deze ook niet in de previewwrote:Eins Zwei Telefunken is ook lekker! Maar niet beter dan OM
ik HOU van Eins Zwei Telefunken!
iemand release?
iemand release?
Alphaverb - Back & Eins Zwei Telefunken zouden eigenlijk gewoon samen in een release moeten,
allebei van die early hardcore achtige sounds, dat vind ik echt dik klinken
allebei van die early hardcore achtige sounds, dat vind ik echt dik klinken
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, moet op me groeien denk ik 
is niet zowrote:Het is te hopen! Vooralsnog klinkt ie superwrote:Ik verwacht net z'n super hard rag stukje zoals in OM, daar zat deze ook niet in de previewwrote:Eins Zwei Telefunken is ook lekker! Maar niet beter dan OM
had hem op q-base gehoord, maar en of dat die hard gaat
Op dit moment vind ik OM ietwat vetter dan eins zwei tel. Maar daarintegen hou ik ook wel van de early rave soundjes. Misschien idd na een paar keer luisteren zal hij wel beter worden. Is ook moeilijk oordelen op zo'n klein fragmentje.wrote:Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, moet op me groeien denk ik
Slecht is hij zeker niet imo.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Lekkr!wrote:View on YouTube
Eins Zwei Telefunken is één van de hoogtepunten van dit jaar, Tuneboy
Dit soort helden maken hardstyle de moeite waard.
Vind dit dus echt niks he, klinkt zo oldschool haha, maar dat is MIJN mening.
voordat er iemand begint de janken.
wrote:Vind dit dus echt geweldig he, klinkt zo oldschool haha, maar dat is MIJN mening.
En ja hoor!!!!!! Wat een fucking heldenplaat!!!wrote:Ben heel erg benieuwd naar Telefunken, met zo'n titel moet het wel goed zijn
Misschien wel 1 van de beste releases van dit jaar
-
O
Verschrikkelijk hard! :') (met een Showtek bass) :')wrote:wow!! geweldig nummer zeg!!!
BAM die melodie keihard
Wat brengen ze toch een troep uit, aan de lopende band.
-
G
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Netjes!
Ik neem niet eens de moeite om deze crap van mijn forum te downloaden.
Eins Zwei Telefunken crap noemen.wrote:Ik neem niet eens de moeite om deze crap van mijn forum te downloaden.