Klinkt echt lekker live 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
oops vergeten alles achter de & weg te halen
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Deze track mag van mij nu wel een release krijgen
Wat een traag kut label is fusion zeg, bijna nog erger dan Tillt!!!
Ik kreeg te horen dat Toneshifterz bezig is met een 2e albumwrote:Deze track mag van mij nu wel een release krijgen
-
J
Dit, al een paar weken niks.wrote:Deze track mag van mij nu wel een release krijgen
Ze moeten ook voor elke track zo'n pauper artwork hebben waar niemand op zit te wachten.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Spreek voor jezelf.wrote:Dit, al een paar weken niks.wrote:Deze track mag van mij nu wel een release krijgen
Ze moeten ook voor elke track zo'n pauper artwork hebben waar niemand op zit te wachten.
-
J
Heb jij liever die artworks om je kamer te kunnen behangen ?
Deze staat al mooi full op de IQON CD 
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
Vind het trouwens wel een dikke plaat
Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records.wrote:Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom.
Totaal over het hoofd gezien deze plaat, hij is erg lekker.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Volgens mij zijn ze nog niet weg hoor, dan zou Code black ook weg moeten...wrote:Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records.wrote:Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
Vind het trouwens wel een dikke plaat![]()
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom.
Ze staan nog steeds op de Fusion site en Nitrouz niet meer... Waarom Nitrouz weg is weet ik niet
Code Black is al een tijdje weg bij Fusion hoor.
Waar hangt die dan uit dezer dagen?wrote:Code Black is al een tijdje weg bij Fusion hoor.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
idd man, daarom komt er de 19e weer een nr van hun uit op Fusion Records... Je moet niet zomaar mensen na-pratenwrote:Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records.wrote:Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
Lol dude, je moet echt mond houden als je er niks van snapt.wrote:idd man, daarom komt er de 19e weer een nr van hun uit op Fusion Records... Je moet niet zomaar mensen *napratenwrote:Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records.wrote:Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
1. Praat ik mensen hier na? Nee, ik was de eerste in dit topic die met deze info kwam.
2. Binnenkort komt Last night op WE R
3. Anthems krijgen voorrang
Denk de volgende keer ''na'' voor dat je iets post, dank.