Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Toneshifterz meets Nitrouz - Origins Of Life (FUSION078)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION078
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
donkeyrollers wrote:
Pithune wrote:
sanderovic wrote:Dikke track! Toneshifterz beste nieuwkomer van het jaar voor mij xD
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
2x :yes:
Dat is vazard/delete voor mij. Eigenlijk The Machine, maar dat is niet echt een nieuwkomer, maar ben zijn stijl dit jaar wel veel meer gaan waarderen. :thumbsup:
D
Vet :D
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
zoveel beter dan da bidnizz
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Pff weer 1 track tegelijk :/
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Dutch_Master wrote:Pff weer 1 track tegelijk :/
ja dat is het enige minpunt aan fusion vind ik. Zo gaat het echt te langzaam, en staan er nog zoveel dikke tracks als die van B-Front in de wachtrij. >.<
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Eigenlijk The Machine, maar dat is niet echt een nieuwkomer, maar ben zijn stijl dit jaar wel veel meer gaan waarderen. :thumbsup:
Machine is gewoon al een held! Niet alleen zijn nieuwere producties, maar ook van zijn begin tijd zijn zeer goed. Ook met Sasha F solo's doet hij het prima met een zeer duistere tint
J
Hardtraxxer
75 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vind hem heerlijk :loving: had hem al op een setje, toen was ie al heerlijk :drool:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
EINDELIJK!!! :D :drool: :love: :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
katamaran wrote:
ja dat is het enige minpunt aan fusion vind ik. Zo gaat het echt te langzaam, en staan er nog zoveel dikke tracks als die van B-Front in de wachtrij. >.<
Pff. Er is echt wel een rede waarom B-Front ze nog niet in de wachtrij heeft gezet. Maak je om die release nou niet zo druk. Waarschijnlijk horen we dat allemaal vanzelf wel.

On topic: Supertrack! Nitrouz overtuigt me steeds vaker en Toneshifterz zijn goed bezig.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik had B-Front gister gevraagt wanneer zijn tracks uitkomen en hij zei dat hij daar volgende week eens even voor ging zitten, dus ze zullen nog niet helemaal af zijn.
Dit is trouwens wel een vette release al lijkt de echte climax een beetje op Atrocious.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
JolleNL wrote:Ik had B-Front gister gevraagt wanneer zijn tracks uitkomen en hij zei dat hij daar volgende week eens even voor ging zitten, dus ze zullen nog niet helemaal af zijn.
Dit is trouwens wel een vette release al lijkt de echte climax een beetje op Atrocious.
De nieuwe B-Front komt wel :)

Leuke release deze!
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Eerst worden zijn 2 nieuwe nummers: Inner creativity/Music Annalasys gefine-tuned en dan zijn ze klaar voor release :)

onn: Ik weet het echt nog niet zeker van dit nummer, Toneshifterz hebben een redelijk screech neergezet. Alleen weer jammer van de 2de climax. Waarom moeten er nou altijd een 2de climax achter zitten, het hoeft niet persee nog een anti te zijn. Maar mag ookwel eens weer gewoon 1 voor de verandering

Zal het nummer nog wel eens vaker moeten luisteren om te beslissen of ik hem ga aanschaffen maandag
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
Wat een heerlijk verjaardagcadeau (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Khadber wrote:
katamaran wrote:
Pff. Er is echt wel een rede waarom B-Front ze nog niet in de wachtrij heeft gezet. Maak je om die release nou niet zo druk. Waarschijnlijk horen we dat allemaal vanzelf wel.
Ben niet zo'n geduldig typ. Het is gewoon zo dat ik de nummers al zo lang ken, daarom lijkt het steeds langer te duren. En als je met smart wacht duurt het alleen maar langer lijkt het. Achja, ze komen vanzelf.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ben niet zo'n geduldig typ. Het is gewoon zo dat ik de nummers al zo lang ken, daarom lijkt het steeds langer te duren. En als je met smart wacht duurt het alleen maar langer lijkt het. Achja, ze komen vanzelf.
Als je dan eens wat gevarieerder deed luisteren, en niet non stop dezelfde track aanzet :)
Dan hou je de nummers ook speciaal.
Ik heb bijvoorbeeld het Hysteria Anthem pas 1 keer gehoord, hij is nu uit dus dan kan ik er nog volop van genieten!

On : Vind het een goede track, zit lekker in elkaar, maar alsnog mist er iets, weet alleen niet wat ....
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Piaaa wrote:
Als je dan eens wat gevarieerder deed luisteren, en niet non stop dezelfde track aanzet :)
Dan hou je de nummers ook speciaal.
Ik heb bijvoorbeeld het Hysteria Anthem pas 1 keer gehoord, hij is nu uit dus dan kan ik er nog volop van genieten!
Ik hoor de tracks soms weken niet, bijvoorbeeld Neophobia al een tijdje niet gehoord. Maar dat neemt niet weg dat ik ze al lang ken, dat is iets anders. Je hebt wel gelijk dat ik ze heel vaak luisterde toen ze net in HQ waren... maar dat lijkt toch al weer zo lang geleden.
En oja, gevarrieerd luisteren doe ik zeker. Daar houd ik rekening mee xd
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lekker plaatje, maar ik ben tegenwoordig wel uitgekeken op die anti-climaxen, verzin eens wat nieuws of maak een hele goeie, niet zo'n standaard.

Wat ik me af vraag trouwens? Komen deze tracks binnenkort soms op Slam FM ofzo? Want waarom maken ze anders in godsnaam een Radio Edit... :')

stations voor de hardere stijlen is het ook overbodig voor want daar hoor ik het liever gemixed en wel :yay:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?
Artiest
152 posts member since 2010
last seen Feb 2024
p-stylez wrote:Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?
Als tracks op compilatie cds komen, willen de makers van de cds natuurlijk dat deze ook via itunes te koop zijn. Itunes doet echter alleen aan 'volledige tracks' dus vandaar dat de producers ook radio edits doen. Zover ik weet althan dienen die er voor om er voor te zorgen dat de 'full'/ 'original'nog niet lekt voor de officiele release. :) Hopelijk bied dit wat opheldering.
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2010
last seen Aug 2011
De synth in de climax lijkt idd veel op No Time To Waste, maar deze is zowiezo 100x beter als Atrocious :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Tom_InPhase wrote:
p-stylez wrote:Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?
Als tracks op compilatie cds komen, willen de makers van de cds natuurlijk dat deze ook via itunes te koop zijn. Itunes doet echter alleen aan 'volledige tracks' dus vandaar dat de producers ook radio edits doen. Zover ik weet althan dienen die er voor om er voor te zorgen dat de 'full'/ 'original'nog niet lekt voor de officiele release. :) Hopelijk bied dit wat opheldering.
Klopt, maar de radio edits worden ook officieel gereleased (antwoord op een andere post hierboven) omdat sommige mensen alleen behoefe hebben aan de mid intro t/m (mid?) outro, en het niet zozeer hebben op de inleidende klapjes etc. De Radio Edit is zeg maar de luister-versie, en de original mix is de dj-versie, ookal luisteren de meeste hier gewoon de original mix wss :P
Last edited by PNXRMX on 25 Sep 2010 10:59, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Deze is zo vet.. en dan vooral de tweede climax :drool:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Weet mij tot nu toe niet te overtuigen. Plaatje is leuk, maar ik vind dat (net als in de Gold Rmx) zo jammer dat die 2e climax geen anti-climax is. Dat haalt voor mij de helft van de drive uit de track....
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
uit !! dance-tunes / hardstyle.com / etc.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vanmiddag gekocht. Heerlijke track!