Moet zeggen dat de kick uit DOTN nu wel lekkerder klinkt 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night (FUS099)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUS099
Source: fusionbv.com
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
in de outro van fearful symmetry zitten stukjes die ik zo uit Hardwear - Nightbeast geknipt vind, desalniettemin 2 heerlijke plaatjes!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Top release hoor! 
-
THardtraxxer
- 94 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Lekker platen, ben benieuwd naar FUSION100
-
MHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen May 2013
wat een Platen 
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Voor de geïntereseerden: http://www.fear.fm/magazine/review/tone ... ymmetry/40
Lees liever reviews die ook de minder goede kanten van tracks belichten. En harde punch lijkt me hier niet echt sprake van lol.wrote:Voor de geïntereseerden: http://www.fear.fm/magazine/review/tone ... ymmetry/40
Ik vond de track eigenlijk niet zo heel boeiend op Loudness, en toen de intro kwam deed iedereen zn handen in de lucht 
-
RHardtraxxer
- last seen Jan 2019
G'oh.. dan mag jij mij wel het minder goede van deze release eens toelichten 
Mijn andere reviews zijn ook vaak "minder goed" getint, maar ik ben daar best voorzichtig in dat ik alles nog een leuke draai geef.
Mijn andere reviews zijn ook vaak "minder goed" getint, maar ik ben daar best voorzichtig in dat ik alles nog een leuke draai geef.
Toneshifterz & Bioweapon - Dead of The Night
Als er zo'n discussie ontstaat over de hardheid van de track, het totaal ontbreken van de punch etc. lijkt me het geen flawless track.
Maar goed het is natuurlijk jouw persoonlijke mening in de review. Houd je toevallig van mainstream hardstyle? Want het grappige aan deze track is, dat het allemaal raw en duister voor doet komen en dat mij opvalt de gemiddelde mainstream liefhebber op dit forum helemaal wegloopt bij deze plaat, terwijl de gemiddelde raw-liefhebber het niet meer dan een redelijke track vind. Best vreemd voor een track met deze insteek, of ik moet het helemaal verkeerd zien
Als er zo'n discussie ontstaat over de hardheid van de track, het totaal ontbreken van de punch etc. lijkt me het geen flawless track.
Maar goed het is natuurlijk jouw persoonlijke mening in de review. Houd je toevallig van mainstream hardstyle? Want het grappige aan deze track is, dat het allemaal raw en duister voor doet komen en dat mij opvalt de gemiddelde mainstream liefhebber op dit forum helemaal wegloopt bij deze plaat, terwijl de gemiddelde raw-liefhebber het niet meer dan een redelijke track vind. Best vreemd voor een track met deze insteek, of ik moet het helemaal verkeerd zien
-
RHardtraxxer
- last seen Jan 2019
kzal eens een leesje doen 
Ik ben niet voor 1 bepaalde sub style. Ik hoor alles graag en bind me niet vast aan één bepaalde (sub)stroming. Zou eigenlijk ook een beetje dom zijn als DJ. Maar inderdaad is de review een persoonlijke mening, is net wat moeilijker om een release te reviewen dat je helemaal niks vind.
In ieder geval, op productie niveau is het wel een hoogwaardige productie hoor. Alles is mooi zuiver, en je moet wel toegeven dat het ook wel hard gaat (denk er aan dat we het over Toneshifterz en Bioweapon hebben). Heb ik ook vermeld in de review dat ze grotendeels enkel euforische tracks maken, dus op dat gebied is dit zeker een mooi probeersel in de Raw richting, wat imo goed gelukt is.
Ik ben niet voor 1 bepaalde sub style. Ik hoor alles graag en bind me niet vast aan één bepaalde (sub)stroming. Zou eigenlijk ook een beetje dom zijn als DJ. Maar inderdaad is de review een persoonlijke mening, is net wat moeilijker om een release te reviewen dat je helemaal niks vind.
In ieder geval, op productie niveau is het wel een hoogwaardige productie hoor. Alles is mooi zuiver, en je moet wel toegeven dat het ook wel hard gaat (denk er aan dat we het over Toneshifterz en Bioweapon hebben). Heb ik ook vermeld in de review dat ze grotendeels enkel euforische tracks maken, dus op dat gebied is dit zeker een mooi probeersel in de Raw richting, wat imo goed gelukt is.
Ja daar kan ik het nog grotendeels mee eens zijn, maar in je review las ik hele andere dingen
Definition of Hard, Extremely Raw, Brutally Raw , dat en "harde punch" brachten me tot deze reactie. Dat de een deze kicks hard vind en de ander niet, oke daar kan ik nog bijkomen, maar het is toch echt de tail in deze kick die alles overheerst en de punch die relatief amper hoorbaar is.
Definition of Hard, Extremely Raw, Brutally Raw , dat en "harde punch" brachten me tot deze reactie. Dat de een deze kicks hard vind en de ander niet, oke daar kan ik nog bijkomen, maar het is toch echt de tail in deze kick die alles overheerst en de punch die relatief amper hoorbaar is.
Vind dit eigenlijk een mindere release. Ik heb hem gekocht van de week (als opvuller voor een nieuwe CD) en eigenlijk een beetje spijt van, lijkt me niet de bedoeling.
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Is niet de bedoeling nee, maarja kan gebeuren
.
Zelf vind ik het een goede release.
Zelf vind ik het een goede release.
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Dat was vast op BTB?wrote:DOTN ging lekker gisteren
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg 
wrote:Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg
Heeft echt niemand de cd versie van de hardbass cd van DOTN gehoord? Die klinkt in mijn ogen veel zuiverder en harder dan de gewone full versie
??
Fusion 100, was dat niet iets van een contest waar je aan mee kon doen dat je een remix kon maken?
Ja, maar ik vind deze juist beter klinken. In die van de HardBass cd zit helemaal geen punch in de kick. En jij luistert met je ogen? xDwrote:Heeft echt niemand de cd versie van de hardbass cd van DOTN gehoord? Die klinkt in mijn ogen veel zuiverder en harder dan de gewone full versie??
Ging over DOTN. Fearfull Symmetry is echt een juweeltje imo.wrote:Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg
+10000wrote:Ging over DOTN. Fearfull Symmetry is echt een juweeltje imo.wrote:Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg