Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
EHardtraxxer
- 104 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
-
EHardtraxxer
- 104 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
Is dat de kwaliteit of wat gebeurt er met de kick in de climax? Vind het niet veel bijzonders, en ze hebben nu echt een véél hoger niveau van producen gekregen. Kortom; dit komt dus nooit meer uit.
Idd een redelijk matig plaatje. Als deze geen release meer krijgt zal ik hem niet missen iig..
Datwrote:Idd een redelijk matig plaatje. Als deze geen release meer krijgt zal ik hem niet missen iig..
-
D
dit dus!wrote:Datwrote:Idd een redelijk matig plaatje. Als deze geen release meer krijgt zal ik hem niet missen iig..
sorry, maar deze is een jaar geleden al geupload. dit is nog een vroeg plaatje van de Toneshifterz, geen nieuwe dus. 
wrote:sorry, maar deze is een jaar geleden al geupload. dit is nog een vroeg plaatje van de Toneshifterz, geen nieuwe dus.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
HEERLIJK nummertje juist dit!
niet te moeilijk gewoon een lekker nummer!
en hij mag officieel gewoon bij nieuwe tracks staan, hij is weliswaar niet echt nieuw ofzo maar nog niet released dus hoort ie wel onder deze categorie.
maarjah zo krijg je het nieuwe tracks topic wel heel vol als je dat bij bijv. Ninja van NC ook gaat doen etc.
niet te moeilijk gewoon een lekker nummer!
en hij mag officieel gewoon bij nieuwe tracks staan, hij is weliswaar niet echt nieuw ofzo maar nog niet released dus hoort ie wel onder deze categorie.
maarjah zo krijg je het nieuwe tracks topic wel heel vol als je dat bij bijv. Ninja van NC ook gaat doen etc.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dit duswrote:sorry, maar deze is een jaar geleden al geupload. dit is nog een vroeg plaatje van de Toneshifterz, geen nieuwe dus.