Beetje lastig vind je niet? Als ze allemaal op 1 CD staan wordt het moeilijk mixxen!wrote:Komt deze onderhand ook op hardstyle.com , ik wil ze allemaal op 1 CD branden en dan lekker gaan draaien
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Elektro ShockYouTube
- Let It GoYouTube
- Drop ItYouTube
- In DarknessYouTube
je haald me de woorden uit de mond, brand dan 2 cds, dan kan je ze lekker mixenwrote:Beetje lastig vind je niet? Als ze allemaal op 1 CD staan wordt het moeilijk mixxen!wrote:Komt deze onderhand ook op hardstyle.com , ik wil ze allemaal op 1 CD branden en dan lekker gaan draaien
de webjes zijn te downloaden via de bekende portal(s) 
Welke :Owrote:de webjes zijn te downloaden via de bekende portal(s)
Nee, ik wil niet per sé twee Toneshifterz tracks achter elkaar, en zeker niet van dezelfde E.P. dat vind ik een beetje saaiwrote:je haald me de woorden uit de mond, brand dan 2 cds, dan kan je ze lekker mixenwrote:Beetje lastig vind je niet? Als ze allemaal op 1 CD staan wordt het moeilijk mixxen!wrote:Komt deze onderhand ook op hardstyle.com , ik wil ze allemaal op 1 CD branden en dan lekker gaan draaien
-
E
- 3 posts member since 2008
- last seen Mar 2011
Electro shock: Bagger, flikker nou s een keer op met die kut house breaks, voor de rest wel goed. heb me er bij defqon ook kapot aan geërgerd, hhz die house staat te draaien.
Let it go: Klinkt bijna als een happy trance nummer
Drop it: Lekkere track.
In Darkness: Kneiterhard
Let it go: Klinkt bijna als een happy trance nummer
Drop it: Lekkere track.
In Darkness: Kneiterhard
Elektro Shock: vette track! ik vind dat house stukje erin wel wat hebben
Drop It: Lekkere drive in het nummer
Let it go:
In Darkness:
Kortom goede release van de toneshifterz evenals part 1!
Drop It: Lekkere drive in het nummer
Let it go:
In Darkness:
Kortom goede release van de toneshifterz evenals part 1!
-
G
TS 
-
A
voor vrijdag als t goed is
Vind het aprt, toen 1 uitkwam stond 2 erbij, ik heb hem al.... Snap niet hoe dat kanwrote:voor vrijdag als t goed is
waar heb je hem gekochtwrote:Vind het aprt, toen 1 uitkwam stond 2 erbij, ik heb hem al.... Snap niet hoe dat kanwrote:voor vrijdag als t goed is
-
A
Vinyl kwam wel tegelijk, dat is het m denk ik 
Of hij heeft hem op Rapidshare van HEARTBEAT of HOMELY gekregen
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
The particle of these sounds will electro shock your mind!!!
Wat ging deze ook monsterlijk hard bij defqon
Wat ging deze ook monsterlijk hard bij defqon
Ze zijn beide geript door HB.wrote:Vinyl kwam wel tegelijk, dat is het m denk ik
-
A
Jup, laat de vinylrips ook altijd liggen.wrote:Ze zijn beide geript door HB.wrote:Vinyl kwam wel tegelijk, dat is het m denk ik
Of hij heeft hem op Rapidshare van HEARTBEAT of HOMELY gekregenMaja, vinylrips luister ik nooit naar, niet al te beste kwaliteit.
Heb em gedowned, van een site waar ik mijn meeste releases van afhaal....wrote:waar heb je hem gekochtwrote:Vind het aprt, toen 1 uitkwam stond 2 erbij, ik heb hem al.... Snap niet hoe dat kanwrote:voor vrijdag als t goed is
En hij is gwn 320 dus ...
Maargoed maakt het ook uit
-
RHardtraxxer
- 73 posts member since 2009
- last seen Jun 2023
Vinyl rips zijn ook meestal in 320 kb..
De WEB versie kan je "officieel" nog niet hebben, omdat die morgen pas uitkomt. Of je moet hem natuurlijk rechtstreeks van een DJ hebben gehad..
Als je hem hebt gedownload kun je in de NFO zo terugzien of het om een web versie gaat of de vinylrip..
Je hoort ook een duidelijk verschil in de kwaliteit natuurlijk
Ik wacht mooi tot morgen en download dan gewoon de WEB versie
De WEB versie kan je "officieel" nog niet hebben, omdat die morgen pas uitkomt. Of je moet hem natuurlijk rechtstreeks van een DJ hebben gehad..
Als je hem hebt gedownload kun je in de NFO zo terugzien of het om een web versie gaat of de vinylrip..
Je hoort ook een duidelijk verschil in de kwaliteit natuurlijk
-
A
Neehoor, Vinylrips zijn in 128, en het staat gewoon in de tag dat het een WEB is. En de bestandsgrote is groter waneer het een web iswrote:Vinyl rips zijn ook meestal in 320 kb..
Je hoort ook een duidelijk verschil in de kwaliteit natuurlijk![]()
Ik denk dat dit genoeg illegaal gelul is
om nog verder off topic af te dalen
een vinyl rip is meestal een V.B.R.
Valuable Bit Rate = verschillende bit rates in 1, dus niet te meten. dit krijg je als je hem op een bepaalde manier convert
een vinyl rip is meestal een V.B.R.
Valuable Bit Rate = verschillende bit rates in 1, dus niet te meten. dit krijg je als je hem op een bepaalde manier convert
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Hangt er gewoon vanaf in welke kwaliteit je em opslaat hoor, en dan is de bestandsgrootte ongeveer etzelfde als de web.wrote:Neehoor, Vinylrips zijn in 128, en het staat gewoon in de tag dat het een WEB is. En de bestandsgrote is groter waneer het een web iswrote:Vinyl rips zijn ook meestal in 320 kb..
Je hoort ook een duidelijk verschil in de kwaliteit natuurlijk![]()
Ik denk dat dit genoeg illegaal gelul is