Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
die 'wieeoeeh' is echt misplaatst en lelijk.
Ook dit is weer zo saaai als ik dit zo hoor. Wat is d'r toch aan de hand tegenwoordig..
Wat een inspiratieloze troep zeg. Ik hoor de laatste veel te veel nummers waaraan ik kan horen dat producers een inspiratiegebrek hebben
Ik dacht dat het aan mij lag dat hardstyle de laatste tijd gewoon niet meer leuk is. Gelukkig hebben meer mensen dat blijkbaar...
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
psyko punkz:') enige plaatjes die me kunnen bekoren is het reverze anthem en ghost class
edit zo?
edit zo?
Last edited by Wildstylerz on 18 Mar 2012 17:28, edited 1 time in total.
wrote:psyko punkz:') enige plaat die me kan bekoren is het reverze anthem en ghost class
Origineel is fantastisch, maar dit klinkt als remix niet heel verkeerd, vind ik. Ben benieuwd naar de HQ.
is = zijnwrote:psyko punkz:') enige plaatjes die me kunnen bekoren is het reverze anthem en ghost class
edit zo?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik hoop dat je hierdoor vanacht goed zult slapen :')wrote:is = zijnwrote:psyko punkz:') enige plaatjes die me kunnen bekoren is het reverze anthem en ghost class
edit zo?
OT: weer zo'n standaard trackje, kicks klinken in dit filmpje iig nergens naar en daar hoor je mij niet zo snel over klagen in een LQ. Ben allang blij dat ze gewoon Utta Wanka er in hebben gehouden i.p.v. motherfucker.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Klinkt wel nice, meer ook niet natuurlijk 
Echt he.. Als je op de nieuwe tracks pagina kijkt zie je gewoon 85% ongeïnspireerde zooi. Dit ook weer typisch voorbeeld daarvan.wrote:Ook dit is weer zo saaai als ik dit zo hoor. Wat is d'r toch aan de hand tegenwoordig..
Ik vind het echt een hele leuke plaat!
Ik vind dat een remix sowieso beter moet zijn dan het origineel... Anders moet je het gewoon ni doen. Jammer genoeg zijn deze (alsook de on the edge remix) een stuk minder dan de originele versies 
²wrote:Ik vind dat een remix sowieso beter moet zijn dan het origineel... Anders moet je het gewoon ni doen. Jammer genoeg zijn deze (alsook de on the edge remix) een stuk minder dan de originele versies
Er zijn spijtig genoeg niet veel remixes die beter zijn dan de originele versies.
Als ik even snel nadenk dan vindk wel dat de Numbers remix van WS beter is
Ik vind 't trouwens zeer spijtig dat de Psyko Punkz zoveel aandacht krijgen, overal staan ze mainstage en dergelijke. Maar als je dan kijkt naar hun tracks
Commercieel + meezingplaat = succes bij het grote publiek dusjawrote:²wrote:Ik vind dat een remix sowieso beter moet zijn dan het origineel... Anders moet je het gewoon ni doen. Jammer genoeg zijn deze (alsook de on the edge remix) een stuk minder dan de originele versies
Er zijn spijtig genoeg niet veel remixes die beter zijn dan de originele versies.
Als ik even snel nadenk dan vindk wel dat de Numbers remix van WS beter is
Ik vind 't trouwens zeer spijtig dat de Psyko Punkz zoveel aandacht krijgen, overal staan ze mainstage en dergelijke. Maar als je dan kijkt naar hun tracks
(waarmee ik niet wil zeggen dat die dingen altijd slecht zijn ofzo)
klinkt inderdaad alsof de remix geforceerd iswrote:Wat een inspiratieloze troep zeg. Ik hoor de laatste veel te veel nummers waaraan ik kan horen dat producers een inspiratiegebrek hebben
Met de Psyko Punkz stijl hadden ze er echt een leuk plaat van kunnen maken, dit klinkt alleen wel heeeel erg 13 in 1..
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen May 2014
Ik was er op het moment dat hij deze track speelde en hij was echt wel goed hoor!! 
Ik sta te popelen om de HQ versie te horen^^
Ik sta te popelen om de HQ versie te horen^^
Idd, waar is Overclipping, Raise Your Hands en 2Follow?wrote:Hardtraxx op zijn best :') :')wrote:wrote:psyko punkz:') enige plaat die me kan bekoren is het reverze anthem en ghost class
Mee eens, misschien wat meer á la Feel the Rythm.wrote:Met de Psyko Punkz stijl hadden ze er echt een leuk plaat van kunnen maken, dit klinkt alleen wel heeeel erg 13 in 1..
-
A
Idd zegwrote:Hardtraxx op zijn best :') :')wrote:wrote:psyko punkz:') enige plaat die me kan bekoren is het reverze anthem en ghost class