+1! Lekker raggen!wrote:Ik ben echt HELEMAAL weg van deze release! Beide mixes, heerlijk!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
The clip is on myspace.com Listen onsaifam.com
- 01Tritolo (Yellow Compound Rmx)
- 02Tritolo (Cristalline Rmx)
Beide kanten zijn ZEER lekker! Ben vooral verliefd op de cristalline remix rond 0:30 
wrote:Eindelijk weer wat redelijks uit de SAIFAM keuken.
?wrote:laaat maar
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zijn binnen 
Meteen gekocht op Juno!
Nogmaals: vet dat ze dit soort tracks weer maken. Hoop dat er meer van dit soort spul komt. Ik heb het gevoel dat er toch wel echt een grote groep liefhebbers is dit dit wil.
Nogmaals: vet dat ze dit soort tracks weer maken. Hoop dat er meer van dit soort spul komt. Ik heb het gevoel dat er toch wel echt een grote groep liefhebbers is dit dit wil.
Ja, postte een SAIFAM link maar hij stond er al.wrote:wrote:Eindelijk weer wat redelijks uit de SAIFAM keuken.?wrote:laaat maar
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Pas nog gehoord op hardbass en nu al uit:) 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Vind m nog beter als double dutch darkies, vooral die met die reversed bass 
Ik kan niet kiezen... Reverse bass is heerlijk, maar de 2e climax in die andere is wel héél hardwrote:Vind m nog beter als double dutch darkies, vooral die met die reversed bass
Bazenrelease, ongelofelijk!
Hardstyle zoals het hoort. Hard, krachtig, simpel, en dat geldt voor beide mixes
Hardstyle zoals het hoort. Hard, krachtig, simpel, en dat geldt voor beide mixes
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
ik hoorde hem als eerste op hardbass...
vind hem erg lekker, maar nadat ik de b kant gehoord heb :O woow die vind ik echt veel lekkerder
vind hem erg lekker, maar nadat ik de b kant gehoord heb :O woow die vind ik echt veel lekkerder
Cristalline Mix is echt zo fucking geil, wat nou A-kant! 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
De yellow compount mix is echt zo'n ros nummer en de cristalline mix is echt zo'n nummer die lekker doordreunt door me speakers:P
Beide mixen vind ik inderdaad lekker, mid-intro is wel weer een beetje "Double dutch darkies-achtig". Ik vind de vocals wel geinig ook. =) Blijven best hangen.
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Hoorde deze in een X-Qlusive HHZ set op me mp3 onderweg naar HardBass, en enkele uren erna op HardBass zelf, wat een masterplaat zeg 
Was er eerst niet zo gek van
maar nu
godsamme wat is die Cristalline mix lekker!
best wel cool die vocals, betekend gewoon allemaal TNT
maar nu
godsamme wat is die Cristalline mix lekker!
best wel cool die vocals, betekend gewoon allemaal TNT